Brinner...

i min mun! *S* Maten vart ännu starkare idag när den stått till sig... Så jag har inte tänt nån brasa om ni trodde det... ;) Det är jue Valborgsmässoafton å allt... vore jag inte mätt skulle jag nog bli sugen på att grilla nu... Fint väder för en gångs skull... brukar jue nästan alltid vara kallt å regna denna dag... runt 10 plus här å just nu soool!

Brann i knutarna gjorde det för den tanten som kom efter mig å skulle panta inne på Hemköp idag... *suck* Jag hade faktiskt bara tre kassar med pant... *L* mina kära Pepsi Max-flaskor ni vet... Men jag var nästan klar när hon suckar å säger: gud vad mycket! orkade inte svara... sen när jag ska ta sista kassen så frågar hon: är det flaskor i den där med?! Vad 17 annars skulle det vara lixom... *hmm* Pensionärer har alltid mest bråttom... konstigt det där dom som har hela dan på sig...

Lämnade in min deklaration idag oxå... var en tant innan där men annars lugnt... kommer man sista dagen är det jue ett lämmeltåg till deras postlåda... Passade på med lite ärenden när jag var ute på min promenix... Tog det lugnt för jag blödde näsblod igår å det är ett tecken på att jag är för trött... :( Enda som brann idag var i mina armar när jag kånkade hem kassarna med mat jag handlat... *L* tränade biccarna med lyft upp å ner efter vägen... har väl sisådär 2 km från stan å hem... *puh*

På gymet har en del ett brinnande intresse av att stå å glo på en tills man blir klar... frågar man om dom vill köra emellan så vill dom inte det men dom ska stå ända inpå en å vänta ut en... Då kan jag bli väldigt motvals... *S* då kör jag extra många set å reps... tar extra tid på mig som den retsticka jag är... ;)


image10

Kommentera här: