Kommentarer:

1 Evelina:

Heeeej Vännen, har ju liksom saknat dina kommentarer med. Mitt liv har ju varit ehh...upp&ner. Men det löser, allt löser sig, men kände att jag inte orkade blogga ett tag vettu. Vart liiite hemlig liksom.

GOD JUL OCH GOTT NYTT själv gumman :)

Receptet på chokladbollarna till mig NU ;)

Kraaaam!

2 Bille /Mjölksyra:

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOHOOOOOOOO......*fläktar mig med en tidning* ...varmt det blev här nu!!!!
vilken man! viiiiiiiiiiilken man!!!! aaaaaah!!!


Gott Nytt År!! Ha en underbar Nyårsaftons kväll! Det kommer jag ha med dessa bilder på min näthinna!

3 Susanne:

Evelina - Heeej! :) Jag förstod att det vart nåt sånt när du försvann... Tänkte att bara det inte är nerför nu... Gott att höra att du lever i alla fall... Så tar vi en dag i taget igen... ;)

Jag skickade dig länken till receptet pronto! *S* Dom är supersmarrigt goda å nyttiga... :P

Sköt om dig nu! *kraaaaaam*

4 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Det låter som att halsontet flög all sin kos där... *S* Du försvann ut i perifirin (på bloggen) i alla fall!

Gott Nytt År på dig med! *L* Härligt med en under-bar Nyårsaftonskväll... ;)

Kommentera här: