Här rullar det på...

image689

Då vart det dax att skruva fast dom här satans (ursäkta språket) hjulen igen då... *suck* Får nog skriva upp superlim på shoppinglistan tills i morgon oxå... *L* då ska mamsen å jag ut på turné! Hon var här idag med en massa nyplockade blåbär åt mig... *mums* Så nu har jag gjort mig en smoothie...

   

Mamma funderade på vad jag gör med mina blommor... *S* kanske jag får köpa mig några nya sådana i morgon oxå... Den här synen mötte henne när hon kom hit idag... Välkomnande eller?! ;)

                                                    

Kommentarer:

1 NINA:

haha herreguuud stackars mamma hon kommer juh svimma av vilken dag som helst =)

2 Susanne:

Nina - Hon är nog van vid det här laget med mig... *S* men ett å annat grått hårstrå har hon nog fått genom åren... ;)

Kommentera här: