Så in i vassen...

regnar det! *suck* dock små droppar men massor av dom så hela luften är blöt lixom... Snacka om att jag har fina lockar i håret nu... *not* Lyckas jue alltid pricka in dessa skurar på mina promenixer... Halade dock fram mobilen å plåtade lite... *L* missade firren som slog i vassen så jag höll på att bli ännu blötare... Tur livbojen fanns nära till hands för en liten en som mig... ;)

     

Detta är efter Sundstatjärn nära där jag bor... Byter promenadstråk då å då... Igår gick jag efter älven vid museumet å där får man på den gatan kryssa mellan allt hundbajs... :( Måste vara stans lataste hundägare som går där... å man ser jue av storleken att döma på det hela att det är jue inte från en å samma vovve... ;) Tog dock inga kort! *S*

Nu ska det bli min kära kesoblandning igen å så ska jag läsa tidningarna som jag fick igår... Ser att Tengen ska vara med i nästa numret av Body... Kul! åh Anna är med i detta numret... Heja Karlstad! ;) Kan berätta en hemlis... *L* Tengen älskar hallongrottor... Det var faktiskt han som fick fart på mig å börja träna en gång i världen...

image187 image188

Kommentarer:

1 Nina:

jihoooooooo mera naturbilder =)

2 Ulrika:


Skall bli intressant att se vad du tycker om Fitness magazine den här månaden. Jag tyckte den var ovanligt trist den här gången tyvärr. Och det som var sommarnumret och allt...
Kram!
(Tillbaka till jobbet. ;))

3 Susanne:

Nina - Kan man kalla sig naturist nu tror du?! ;)

4 Susanne:

Ulrika - Har inte hunnit läst den än... *S* Men kikade på tidningen när du mailade om det... å den ser verkligen inte ut som ett sommarnummer... inget tjockare... men det kanske är en version av beach 2007 nummer... ;)
Ja jobba med dig nu! *L* Kram!

Kommentera här: