Telefonjour...

Först ringde den gamla granntanten i andra trappuppgången... Ville ha hjälp med recept från ett teveprogram som inte stod på text-teven... Snäll som jag är så snurrar jag ut på nätet åt henne... *L* Hittar det för det hade tydligen inte hennes dotter gjort... men jag har jue ingen färg i skrivaren så jag kan inte köra ut det åt henne... Tog sin tid att förklara för henne hur hon talar om det för sin dotter sen så de hittar det... Antar att det kommer att ringa igen snart... ;)
Sen ringde syrran å vi blev snackandes i över en timme! *S* Å dom köper min utomhusgrill så jag kan köpa mig en inomhusgrill... *jiiihooo* Lovat att fixa dom en grillskrapa oxå... Mailat dom receptet på proteintårtan... Får fixa dom av mitt chokladprottepulver bara... Så nu är jag hungrig igen... dax att fixa "riktig" mat... sen ska det jue kikas på Kyle XY... Så när kommer jag att läsa mina tidningar tro?!
Ser Pernilla ringt här ett ex antal gånger oxå... Hon lyckas pricka mig när jag är å tränar eller promenixar jämt tror jag... Nu var jag å färgade mina ögonfransar... *blink* Råkade köpa med mig schampoo & balsam oxå... Dom hade fått hem balsam i d:fi oxå så det måste man bara ha! ;)

image189

Sen ringde nån som ringde fel... Å så har det dundrat in mess i mobilen... mest från nät-bror som vill ha hjälp med proteinpulver å grejer... Det är nåt som jag kan i alla fall... Har lite mail jag ska svara på oxå... Vänta du bara Ulrika! *S* Fick ett liknande ditt från en annan kompis oxå... Alla goda ting är tre säger jag bara... ;)

Å på tal om nåt helt annat... Igår var jag till JC för att prova baggy jeans... Tjejen där skulle ha på mig kill-jeans... *L* Ni kan jue tänka er själva vad stooora dom blev! Hade inte tänkt mig riktigt sååå baggy då... *hmm* gick därifrån med orden: jag får nog gå hem å äta upp mig liiite tror jag... ;) (jag är 156 cm å väger 47 kg)

Pappa på Msn nu: Mamma har försökt ringa dig heeela dan å det tutar bara upptaget! Nähä... *S*

Kommentarer:

1 Ulrika:


Jag väntar med spänning... ;) Hehehe...
Nu har jag precis jobbat klart den deluppgift jag höll på med så nu skall jag ta min medicin och hoppa ut på promenad en stund.
Kram!

2 Susanne:

Själv ska jag hoppa i soffan nu... *L* Måste vara en syn när du hoppar ute på din promenad... ;)
Gav mamma sidan om IBS... hon tycker jag som går hemma ska översätta den åt henne... *S*
Kram!

3 Ulrika:


Hihihi... Inne igen. En minut över rekordtid blev det på promenadrundan. Jag hoppar inte när jag är ute och går. Fast det kan bli små skutt när det går fort nerför backarna ibland. Häromdagen såg jag däremot en kille som mitt i joggandet plötsligt gjorde några hoppsasteg. ;)
Nu skall jag fixa lite mer med jobbet och sedan skall jag käka ett litet kvällsmål och lägga mig och läsa lite...
Kram!
P S Tomatsoppa är gott. Innan jag la om kosten p.g.a. IBS:en brukade jag köra Keldas tomatsoppa och koka färskpasta i den och sedan strö över riven mozzarella och basilikablad. Mums... Men det var då det. :) Ikväll blir det lite pasta med sås gjord på snabbfrästa räkor, urkärnad färsk tomat, lite tomatpuré, råsocker, kryddor och lite Oatly iMat. Också mumsigt.

4 Susanne:

Retades lite med dig när du skulle hoppa ut på promenad som du skrev... *L* då hoppade jue jag i soffan istället... ;) Har avverkat Kyle XY & CIS Miami å nu är det Smith... Snacka om seriefreak! Fast jag läser inga... *S* Fast tidningarna väntar på mig än... å min bok med...
Vad lika vi gör saker å ting! *L* åh mycket av vad som hänt oss oxå... Fast en sak skiljer... jag diggar inte skaldjur! *huah* Sitter med en putande magge här nu men det var det värt... *mums*
Kram!

5 Gardjeanette:

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

Kommentera här: