Harmoni i juletid. . .

                                image1700

Onsdagen den 5 december mellan 17-20 så körs det grejer på temat harmoni på SATS medlemskväll... Massage & yoga å en massa mer grejer som jag glömt just nu... *L* Tror det var fotvård & snack med personlig tränare & dietist & Team Sportia där å snacka om nånting... Behövde hem å få mat när jag läste det där tror jag... ;)
Körde axlar & bröst & rygg & biceps idag... Känns skönt! Var jue lite seg sen jag suttit uppe halva natten å snackat med Carina på Msn... *S* Men nu har vi bestämt att hon ger mig löpande rapporter om hur det går på Decembercupen... Hon ska jue jobba där... Så då har jag koll på dig min namne... ;)

Kommentarer:

1 Carina:

Då får du vara vänlig o skicka ditt nummer, annars kan jag ju inte kontakta dig *asg* tror inte de funkar med telepati hehe

2 Susanne:

Carina - Hade allt tänkt att göra det... *S* För röksignaler å bongotrummor funkar kanske inte heller längre... ;)

3 Carina:

Tror inte de jag iheller, vi har ju gråväder här nere, tror vi e med på de nya, o att de inte bara e en fluga med sms o mms, men man vet ju aldrig *asg*

4 Susanne:

Carina - Precis som att nätet bara skulle bli en fluga... *S* Nu håller jue en uggla koll på när man handlar om man vill... ;) Grått å mörkt här med så vi får nog lysa upp till varon med lite pip i nallen... *L* Varken Kenneth eller Cia ska ner by the way... Men på Fitnessfestivalen kommer dom att vara...

5 Anna:

Nu kommer du bli stolt så gör dig redo på lite näsdukar att torka glädjetårarna med: via mitt nya jobb så får vi ett gymkort. Detta innebär ju att jag måste träna. Eller ja - åtminstone låtsas. Och detta innebär ju i sin tur att jag kommer behöva tusen råd och ännu mer peppning. Nu ska jag bli den fitnessbrud jag en gång var! Kram och godnatt

6 Susanne:

Anna - Härligt! *L* Schysst jobb som fixar så att du får träna... Menar träningskort är jue inte billigt... Bara du ramlar in här så ska jag peppa dig ska du se... Smiter nog in till dig med fixar så att du får lite råd då å då... ;) Natti natti & kraaam!

Kommentera här: