Rännt runt i regnet. . .

Kom dock inte hem med nåt mer än mat... För det man inte har i huvudet får man ha i benen... *suck* Jag är hopplös lixom! Skulle jue hämta ut min medicin... Å är så duktig så att jag stoppar ner Apotekskortet men inte min legitimation... Sen var jag in på Expert för att höra med dom om telefonen som jag spanat in... *L* Dom hade jue annons på den i helgen... Men gissa hur många dom hade fått hem?! En till ena butiken å två till den andra butiken... Så Cia... Stefan hade tur som fick sig en... Kommer in en till på fredag... Ja ni läste rätt! Å man får jue inte lägga undan... Nu klurar jag på om Sony Ericsson inte vill sälja några telefoner... eller om dom försöker starta en hype om den?! *hmm* 

                            image1427

Var in på Hemköp det sista jag gjorde... När jag gick dit började det regna lite lätt... Men inte när jag gick hem kan jag lova! Helt dränkt när jag väl kom hem... Men står jue på nyheterna nu att vintern är på väg... *huah* Anyway så blev jag tjötandes med Roger i affären... Lena har blivit farmor... Grattis! *S* Vet att hon känner sig gammal nu... Men om man säger så här så började hon i tid... å även hennes son... ;) Roger själv hade varit utomlands å sen ute i skogen å jagat Hälge... men inte fångat han... Nästa tripp går visst till Skottland nu... Jag håller ställningarna här hemma jag då... ;) Han retade mig oxå för att jag handlade låglaktos-saker... Menade på att det passar mig som är låg... inte han som är hög... (2-meters-mannen)

Kommentarer:

1 Jesper:

"Plast telefonen" haha :P

2 Susanne:

Vad då plast?! Den har världens kamera i sig som jag är ute efter... ;)

3 Anna:

Åååh, jag vet att jag borde ut och röra på fläsket lite.. Men jag är såååååå lat! Jag ser det som motion bara och skruva ihop möblerna som bör komma vilken sekund som helst! ;) Det ska jag skriva i träningsdagboken : "Triceps med skruvdragare"
haha

4 Jesper:

Bra kamera har den absolut, den har ja testat inne i tre affären ;)Knapparna och själva mobilen kändes lite plastig om man gämför med nokias N95 :P

5 Susanne:

Anna - Ja är det likadant väder i morgon tänker jag oxå vara lat! Det regnar å blåser som busen ute... *suck* Då ger jag mig själv utegångsförbud... ;) Brukar jue vara ett helt företag å få ihop möbler från IKEA... så det kan allt räknas som motion... *L* Annars kanske du får det när en viss herre kommer hem... ;)

6 Susanne:

Jesper - Har allt kikat på Nokia N95 oxå... den har jue oxå 5 mpixel-kamera... *L* Då kan du jue hjälpa mig å hålla utkik vart det är bäst pris på den ihop med Telia! ;)

7 Ofelia:

Hej!

Jag har också kollat på Ericsson, men upptäckt att SAR värdena (strålningen) ligger jättehögt på samtliga modeller!! Klart över medel. Undrar varför...?

8 Carina:

Måste alltid skriva lappar, när jag ska göra många saker ute, får annars bara hälften gjort, sen får man springa igen, allt tar ju dubbel tid puuh

9 Susanne:

Ofelia - Hej!

Det har jag inte ens tänkt på att kolla... Har jue Sony Ericsson sen innan oxå... *hmm* Undrar hur det är med Nokia N95 då?! Jag får nog snurra lite på nätet å kolla... :)

10 Susanne:

Carina - Jag skriver alltid lappar... *S* Men jag glömmer dom jue hemma i regel... Som tur var fick jag jue med mig kreditkortet i alla fall... ;)

11 Rayantine:

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

Kommentera här: