Kommentarer:

1 Ing-Marie:

Haha fy fan va rå :)

2 Susanne:

Ing-Marie - Där kan man snacka om att sätta i halsen... *S* Eller att få ont i magen!

3 LindaMarie:

Ett TIPS!
Kika in och du får gratis LDB ansiktsprodukter på min blogg!
Gratis är GOTT :)

4 Susanne:

LindaMarie - Tror inte att jag kan få fler gratisprodukter ifrån dom nu... *L* Men tack för tipset ändå!

5 jossan:

Hej vännen.

Ville bara kika in och höra hur det är med dig och magen din??

Kramis och trevlig valborgsmässo på dig med=)

6 Susanne:

Hej vännen!

Nu har du fått upp mig ur soffan! *S* Magen pratar banne mig mer än mig idag om man säger så... ;)

Kraaam!!!

7 jossan:

Hoppas det gått över till idag..eller hur är det!?

8 Susanne:

jossan - Är bara normalt trött nu tror jag... *L* Inte provat att käka nåt än idag... Men det känns som att det ska gå bra...

9 Loookamerica:

Nice site keep it up

Kommentera här: