Snacka om service

            

Mailade företaget i USA som tillverkar dessa "lock laces"... Fick svar rätt så omgående om vart deras återförsäljare finns i världen men att jag annars jue kunde få köpa dom direkt från dom om jag ville... Under tiden som jag har filurat på hur jag ska göra kommer ännu ett mail... Denna gången från deras återförsäljare för Europa som finns i Belgien... Av han får jag alla återförsäljare som finns i Sverige... Och kan ni tänka er att det finns en i lilla Karlstad! Snurrat på deras hemsida nu en bra stund... Farligt nog har dom en massa bars och sådant oxå... ;) Tydligen bara internetförsäljning för dom har bara lager här i stan... Men är man snäll kan man få handla där oxå... och det tänker jag jue att vara... *L* Så min promenix kommer jue att gå dit någon dag... :P Blir perfekt för mina vinterkängor sen som håller på och knyter upp sig själv hela tiden!

Nu har du väl liiite att läsa i alla fall Ebba... *S* Jobbar hårt här lixom... ;)

Kommentarer:

1 Jossan:

Ville bara säga hej..orkar inte mycket mer än så..



Kram gumman

2 Carina:

Har du kollat, du vet ju var hihi, blir inte så mkt för mig här idag, helt slut, det roliga börjar ju imorgon :P

3 Susanne:

Jossan - Hej vännen! Har själv hamnat i soffan nu efter att ha härjat i köket ett bra tag... :P Vila dig nu å sov så gott sen! Det är en order... ;)



Kraaam!!!

4 Susanne:

Carina - Du menar att jag ska klicka på den där länken typ... *L* Kan tala om att dammsugaren har inte gått runt här å badrummet har inte städat sig... ;) Men mat å prottekaka har det blivit! :P

5 Carina:

Jag har fått snurr på det här hemma nu, bara fixa med tvätten sen e de god natt här, kram till dig som kommer bli min dataguru

6 Susanne:

Carina - Så det är inte bara pappa jag ska hjälpa nu då... ;) *thihi* retas bara liiite... Har legat å kikat på film här jag... Natti natti å sov så gott! Kram!

Kommentera här: