Möt Toto

            

Den här toaletten är den perfekta hälsokontrollen, den väger dig, mäter ditt BMI, mäter blodsocker och blodtryck och analyserar ditt urin. All information synkas till PC via WiFi och du kan få upp historiken på din hälsa på datorn.

Ja, jag säger då det... *S* Undrar jue dock hur många som kommer att hänga över en toalett i morgon... ;) Inte är det då lilla jag i alla fall... Enda med bubblor här blir som sagt var min älskade Pepsi Max... Har jue redan tjuvstartat lixom... :P

Här roar jag mig annars med att diska och bädda just nu... Ska kolla om tvätten behagar vara torr så jag kan ta hand om den oxå... Den hänger just nu i hela lyan för torkskåpet funkade jue inte igår heller... *hmm* Magen säger mat oxå!

En till som är hungrig är bloggen för den äter upp kommentarer igen... :S (16)

Kommentarer:

1 CLARA:

Här e en till som slipper insidan av toastolen imorgon! ;) ZERO m skumpa, men vatten och ZERO till MAX ;P...



STOR NYÅRS KRAM VÄNNEN!!!! :D

2 Susanne:

Clara - GOTT NYTT ÅR på dig med vännen!!!

Låter som att maggen din är bra oxå nu... ;) MAX till ZERO kan jag jue inte säga jue... *filurar* :D



KRAAAAAAM!!!

3 CLARA:

Magen är fin fin nu ja!!! ;D Haha, fast jag tycker ju det låter alldeles utmärkt med ZERO MAX lixom ;)...

4 Susanne:

Clara - Ska nog komma på något jag ska du se... *S* Inte ZERO tänkande här inte utan till MAX... ;) Gott att du å maggen är vänner igen! Matar min just nu jag... :P

5 Ingis:

Gott Nytt År om jag inte sagt det innan. Ta det lugnt med bubblet MAX ;)

6 Susanne:

Ingis - Gott Nytt År på dig med! *L* Lovar att ta det lugnt till MAX... ;)

7 Stina Telhammer:

Ska passa på att önska dej gott nytt år=) Hoppas du får en skön kväll!

8 Ebba:

Gott nytt år på dig Suss!! =) Hoppas att du får en mysig kväll ;D Här blir det också zero istället för skumpa.. Fast max funkar ju det med =) Kraaam!

9 Susanne:

Stina Telhammer - Gott Nytt År på dig med! *L* Var precis på väg in till dig... Hoppas ni får en fin kväll... å att inte lilla Selma blir rädd!

10 Susanne:

Ebba - Tänkte precis på dig! *L* Läste om att dom har jue firat nyår redan down under... Så Gott Nytt År på dig oxå! Hade jag inte haft Max så så hade Zero gott bra det med... ;) Ha en mysig kväll! Kraaam!

11 SUSANNE:

Vill bara önska dig ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR! KRAM

12 E:

hHAHAHAHA det vore något det, Japp-många energitjuvar igår men de är glömda idag. Önskar dig ett riktigt gott nytt 2009! Kram

13 Susanne:

SUSANNE - Hej vännen! Saknar dig... hur har operationen gått tro?! GOTT NYTT ÅR till dig med! Kraaam!!

14 Susanne:

Elli - Ja tänk för dig å mig... *S* Rätt tänkt... in med positiv energi istället! Önskar även dig ett GOTT NYTT ÅR!! Kram!

15 E:

Tycker att jag förätit mig på det mesta ;-) Ha en bra afton nu. Kramar

16 Susanne:

Elli - Lätt hänt i dessa tider det... *S* Lovar att det ska jag ha! Kraaam!!

Kommentera här: