Tänk om. . .

                                    image2622

mina grannar kunde ta en pause någon gång... Dom har jue fest där uppe igen nu... *suck* Låter som om att det är jordbävning eller tredje världskriget på gång typ... Dom svarar inte ens i telefonen... hör den väl inte... :S Skickade Carina ett ljudklipp på hur det låter... Hennes katter blev rädda... Filurar annars på hur man kan lägga in inspelningen här på bloggen... *hmm* Eller ta med mig min dörrtrapets och gå upp dit... ;)

*Susanne muttrig nu*

Kommentarer:

1 Kerstin:

Fattar inte att du står ut! Jag hade nog flyttat, innan jag hade åkt in i finkan för misshandel eller nåt...
Vin Diesel på 3:an nu! Började kolla, för hans skull, men filmen är så usel att jag kunde inte fortsätta... inte ens för hans skull...

2 Susanne:

Kerstin - Det är som sagt var tur att jag inte har kvar några av mina vapen sen jag tävlade... *S* Hade nog gjort mig själv olycklig då... Men har jue satt hjulen i rullning nu i alla fall med både husägaren å vaktmästaren... :P
Det är Riddick som går nu har jag för mig... Sci-fi... *L* Har sett alla dom tre filmerna innan... ;)

3 jossan:

DUMMA GRANNAR!! Godmorgon gumman!
Ville bara önska dig en underbar lördag=) Kommer inte att kunna ha koll på dig idag så det är bäst du sköter dig snyggt;P

Kramili kram från lilla ja´

4 Clara:

Usch da... Hoppas att de är riiiktigt tröttelitrötta idag iaf så du får dt lite lugnt!

5 Carina:

Ja du skulle sett dom, låg o sov o flög upp, somande till filmen, skitkass, de kvittade att han var så snygg, kunde inte hålla ögonen öppna *L*

6 Susanne:

jossan - God morgon vännen!
Tänk vad massor med bus jag hinner med att hitta på då när du inte har koll på mig... *L* Ska jue börja med att leta fram kort som jag glömde igår... ;)Ha nu ett jättebra dag/kväll! *kramelikram*

7 Susanne:

Clara - Än så länge så är det lugnt där uppe... Hörde dom dock inatt när dom ramlade hem från krogen... :(

8 Susanne:

Carina - Tur att dom inte bor här då för då skulle dom jue vara vettskrämda så som dom dundrar å har sig... *suck* Men ljudmeddelandet är sparat... *L* Nu är det krig! ;)

Kommentera här: