157 minuter. . .

Så mycket tittar vi svenskar i genomsnitt på teven varje dag! Det är drygt 2,5 timme det... Å folk som säger att dom inte hinner att träna... *hmm* Nu ska jag dock joina den skaran i min kära soffa snart... Först är det Medier söker bevis... Men sen börjar Painkiller Jane... Det måste jue bara vara jag det... *S* Värktabletts Susanne lixom! Varför visar dom alla bra serier samtidigt för?! Tur att en del går i repris i alla fall... Å eftersom det har muttrats en hel del om alla dessa halvnakna karlar här så ska det manliga könet få sitt lystmäte tillgodosett nu... *L* Jag i soffan med min kära Pepsi Max... eller?! ;)

                                image2029

Kommentarer:

1 Mats:

Äntligen!!

2 Susanne:

Mats - Som du har väntat... *hihi*

3 Ing-Marie:

Någon måste titta mer på tv, så mycket tittar inte jag på den burken. Har inte tid, försöker ju träna.

4 Susanne:

Ing-Marie - Ja man kan fundera hur mycket en del sitter i soffan å glor på dumburken faktiskt... :S Fast en del kanske har den på i bakgrunden med nån musik-kanal igång...

Kommentera här: