Aerobic Striptease. . .

             image2043

With all the home fitness options out there, Carmen Electra has made a serious effort to provide a sexy alternative to the usual "Buns of Steel" regimen.  And she recently released two new installments of her "Aerobic Striptease" program.

The former Mrs. Dave Navarro held a little shindig last night in celebration of the release of "Vegas Strip" and "In the Bedroom," two new ways to get naughty and fit simultaneously.

Det måste bli dom sjätte å sjunde dvd-filmerna det om jag räknar rätt... *L* Jag har i alla fall fem stycken sen innan med henne...

Kommentarer:

1 Miila:

jättefin blogg du har :) rösta gärna på min sida ang tävlingen under profilbulden...

2 Susanne:

Miila - Tack så mycket! :) Ska smita in till dig å kika...

3 Bille /Mjölksyra:

då måste du ju vara en riktig mästare på striptease nu ju!! :-)

4 Marie:

hoppas de senare e bättre än de jag sett. va lite lama faktiskt =(
ja menar ska det vara stripaerobics så får det ju gärna va lite hetare tack.

5 Danka:

Yup, sjätte + sjunde får jag det också till.
Alltså ytterligare mera att lägga till på shoppinglistan. ;P

6 Zmultron:

Gooooomorron!

Ja disken förökar sig lavinartat, jag förstår inte hur jag SJÄLV kan skaffa mig så mkt disk liksom haha...ska du hitta på idag då? Jag ska nog bara Zzzofta. Hejhopp&Kram!

7 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Ja nåt ska man jue vara bra på... ;)

8 Susanne:

Marie - Av namnen att döma på dom så kan man jue alltid hoppas... *L* Det är jue lite mer dans än strip & aerobics innan tycker jag... *håller tummarna*

9 Susanne:

Danka - Heeej! :) Allt väl med dig?! Kul att du hälsar på då å då... Men "lurar" jag på dig mer grejer nu å av med mer pengar... ;)

10 Susanne:

Zmultron - God morgon! :)
Jag begriper inte hur jag lyckas med det heller... *hmm* Nu är det fullt i diskhon igen... Är meningen att jag ska hem till min syster som fyller år idag... Men då får jag nog vada i snö... *S* Hoppas dom skottar innan dess! Annars vill jag helst soffta i soffan jag med... :P *kraaam*

11 Mrs_Oom:

mm lät ju hur gott som helst ju! Och lätt! :D
Vi har dock redan kommit fram till ett mycket (!!) onyttigare alternativ- kladdkaka! :D haha! :D Tack iaf! Skall definitivt lägga det på minnet! Tack! :)

Måste bara säga att du verkligen har en intressenat blogg! Så jag länkar dig helt klart! :D Jaghar ju varit inne här förut och skrivit/svarat på kommentarer men har då inte haft tid att kolla genom din blogg ordentligt! Men NU har jag det! :D Hihi.. :)

Ang. aerobic striptease- jag skall nämligen söka som aerobic striptease instruktör till hösten men behöver lite "se" lite mer... så vart har du köpt dina filmer + pris? Eller kanske kan man få några kopior på dem tro?? ;)

Föressten- vad är ZMA tabletter nör några? Ha det fint!

12 Susanne:

Mrs_Oom - Den är jättegod! Särskilt när den fått stått å safta till sig lixom... Ovanpå det lätt att göra som sagt plus nyttig... ;)

Jag har länkat till dig med nu... *L* Lättare att hitta tebax då oxå... Ska ta mig tid å läsa igenom din lite mer nogrannt oxå även om jag har snurrat runt en del där... :P

Om man säger så här så har jag dom i datorn... Kosta gratis med andra ord... Men jag har bara dom fem första än så länge... På ebay finns alla sju att köpa: http://cgi.ebay.com/7-Disc-Set-Carmen-Electras-Aerobic-Striptease_W0QQitemZ190185011344QQihZ009QQcategoryZ62140QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Annars kan jag jue bränna kopior åt dig å skicka till dig... Det blir jue lite billigare...

ZMA tar jag för att kunna sova bättre... Dom innehåller zink & magnesium & b6-vitamin... Står på förpackningen "styrka & återhämtning"... minskar även proteinnedbrytningen & ökad testosteronproduktion & bättre sömn... Ha det så gott du med!

13 Birgerfreya:

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera här: