Ännu en ökning. . .

                                 image2322

Ja inte på vågen utan på vikterna på gymet... Råkade bli två stycken PB idag... *S* Det ena var ren djävlar anamma för att jag hade sagt att jag skulle sätta det... Det andra kom utan att jag ens tänkte på det... Får tillskriva Carina äran för det... Det var henne jag messade med i 180 när jag tog över en magmaskin efter en snubbe... Jag har tydligen inte någon simultanförmåga för jag glömde totalt bort att kolla vikten... Tyckte att det kändes lite tungt... *L* Visade sig att jag hade 7,5 kg mer på än vad jag brukar ha... På ryggövningen ökade jag en platta = 7 kg... Körde jue axlar innan så efter det fick överkroppen vila kände jag... Så det blev även en benövning oxå... :P

En killkompis (Stefan) var där som jag känner sen förr... Han sken som en sol och helt plötsligt säger han: Jag har träffat en tjej jag! Man märkte att det bara bubblade ur honom... Kul att se sån lycka... Sen säger han i nästa andetag: Tror du att man kan bli kär vid 46 års ålder?! Han trodde nog inte riktigt på att det var sant... Klart att man kan sa jag... Å han: är du riktigt säker på det?! Kärleken har ingen ålder sa jag då... Så nu känner du dig snart som 36 år ska du se... Det gör jag jue ändå menade han på... Fast inte idag när det är måndag... ;)

                                                  

Bjuder även på en promenixbild... Solen letade sig jue fram till slut... Det var bra grått och disigt till att börja med... Nu ska jag däremot gå och bjuda mig själv på mat... :P

Kommentarer:

1 Carina:

Fler 46-åringar som känner sig som 36 år, det e ju lite skumt *hmmm*, men det har kanske blivit fel någonstans. Det va ju tur vi sms:a, ibland så bara kör man på o sen tittar på vikten, bra jobbat, imponerad

2 Jossan:

Tjohoooo vad bra med ökningar tjejen. Bra jobbat=)

3 Carina:

Har kikat lite på din reklam, kom ju på de nu när jag skickade sms:et till dig

4 Susanne:

Carina - Det är jue väl när det går åt det hållet å inte tvärsom... *S* Tror att jag får messa varje gång jag tränar... Har jue styrkan men det är jue värken som sätter stopp ibland... Så extra kul när jag pallar trycket! ;)

5 Susanne:

Jossan - Det är tack vare dig bland annat det... *L* Skriver jag att jag ska fixa det här så måste jag jue göra det sen oxå... ;)

6 Susanne:

Carina - Det är tur att du påminner mig... *L* Jag borde jue komma ihåg det när det gäller pengar tycker jag... ;) Ska efter teven fixa lite till dig med...

7 Kerstin:

2 pb´n på samma pass är inte kattskit! Fint jobbat, tjejen!

8 Susanne:

Kerstin - Nej kattskiten har jue Carina hemma hos sig... *S* Sorry kunde inte låta bli! Det var jue meningen jag skulle skriva tack... :D

Kommentera här: