Att vara posh. . .

Brittisk dokumentär från 2007. Victoria Beckhams är en av världens mest omskrivna kändisar, eller kanske snarare är det hennes ständigt förändrade skepnad som är föremål för allmänhetens intresse. Är det möjligt att vara så smal och fortfarande frisk?! I den här avslöjande dokumentären undersöks Posh grundligt: från sitt knappnålsliknande huvud till de falska tånaglarna. Trots väldokumenterade finputsningar av utseendet fortsätter Victoria att förneka ryktena om att hon plastikopererat sig, och påstår att hon är helt naturlig. Här får vi ta del av rättframma intervjuer med stjärnans personliga skönhetsterapeut, samt med forskare och dietister.

På TV3 klockan 20,00 ikväll... Å gissa vem som ska kika på det fast herr Beckham är på TV4+ på samma gång (repris 5/9 :))... Mitt kära Heroes kör dom samtidigt oxå med ett dubbelavsnitt... Tur att man har datorn... ;) 

                               image2000

Kommentarer:

1 Carina:

Tur man e på jobb, då har man ju inte så svårt o välja vad man ska göra, får ju sitta där o styra tågen rätt istället hihi

2 Sarah:

ja det är tur man har datan;-)
jag ska se de där ikväll!!

3 Susanne:

Carina - Ja å jag håller ställningarna här hemma... *S* Mycket detta med alla program vettu... ;)

4 Susanne:

Sarah - Verkligen! *L* Vad gjorde man utan den tro... Att få leka lite pirat ibland å så... ;)

5 Bille /Mjölksyra:

äch, varför har man inte trean?
jag skulle kunna tänka mig att vara så rik som victoria! det hade varit trevligt! och hennes man skulle man ju då inte tacka nej till heller!! :-)

6 Zmultron:

Heeej tjejen, ja då vet du att jag ligger på en soffa typ 100 mil ifrån och gör detsamma som du :) *vinkar*

7 Lasse:

Undrar om vi får svar på hudmysteriet då! :-)

8 Susanne:

Ja det går mycket bra på trean... Förstår inte hur jag klarade mig på tre kanaler förrut... *hmm*
Tänk att ha en egen kock som lagar god å nyttig mat åt en... en PT som hjälper en med träningen... Kunna köpa alla träningskläder man vill ha... *L* Få dom måttbeställda åt en oxå... ;) Å mannen som sagt säger vi inte nej till... :P

9 Susanne:

Zmultron - Heeej! *vinkar tebax* Då får du ha det så mysigt i din soffa... *L* Här tror jag däremot att grannen kommer ner genom taket å landar i min... *suck*

10 Susanne:

Lasse - Ja vi får spana ordentligt nu... *L* för det lär hon nog inte svara på... Hon har jue inte opererat sig... Ta den om Rödluvan å vargen oxå lixom!

Kommentera här: