Bara så att ni vet. . .

så är det tisdag idag för jag tvättar... *S* Jag håller numera reda på dagarna... eller... ;) Kunde tro att jag har ramlat nerför källartrappen annars å slagit mig... Jag har både diskat å bäddat oxå! Å steppelisteppat... :P Snöar nämligen på tvären ute igen så jag har gett mig själv utegångsförbud... Sorry Mats jag kunde bara inte låta bli... *L* Ska nog gå å svalka mig med lite Pepsi Max nu...

                                       image2016

Under nyårsafton skickades fler sms-meddelanden i Sverige än någonsin tidigare. De fyra stora operatörerna Telia, Tele 2, Telenor och Tre kunde tillsammans räkna ihop 54 miljoner sms, varav 21,4 miljoner av dessa gick via Telias nät. För Telias del är det en ökning med 65 procent jämfört med den förra nyårsaftonen.
Där hjälpte jag å Carina till rätt så bra kan jag lova... *hihi*

Kommentarer:

1 Bille /Mjölksyra:

vilken kropp! bort med kallingarna!!
:-)

2 Michaela:

Nej, de blir väl till att vänta m trän. lite. Men man känner sig skaplig på kvällen o tänker imorg. kör jag på, men ack så lätt var det inte..........Kram

3 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Då stiger nog tempen på dig igen! *S* Å mina päron svimmar när dom tittar in här... ;)

4 Susanne:

Michaela - Det går jue lite upp å lite ner när man å förkyld... Ena stunden känner man sig riktigt okey för att i nästa hamna i vågrätt läge igen... Jag får nog hitta en pigga-upp-dig-bild till dig med... *L* Kram!

5 Carina:

Ja de blev nog en hel del kan jag tänka mig haha, har ju lite skavsår på tummen *asg*

6 Carina:

Nu har jag rekat runt på din reklam hihi

7 Susanne:

Carina - Du är inte härdad än du... *S* Får nog terrorisera dig lite mer... Men risk för att tågen inte kommer i tid kanske... ;)

8 Susanne:

Carina - Med alla dom datorerna jag såg på bild... *L* Tur att det är ordning på dig för det har jag glömt bort ännu en gång... *S* Nu måste jag jue kolla ställningen!

9 Mats:

Amen va faaaaaaaaaaaaaaaan..................... :D NU VILL JAG HA BILDER PÅ TJEJER I DIN BLOGG IST! ;)

10 Susanne:

Mats - Om du lovar att sluta sväras... *S* Å inte skrika åt mig... Jag är vaken! ;)

11 Mats:

Ops! ;)

12 Susanne:

Mats - Blev han tyzzzt istället nu... ;)

13 Carina:

Ha ha, förstår dig *asg*

14 Susanne:

Carina - Är det mig eller han du förstår?! *S* Blondin här jue... ;)

15 Mats:

Godnatt på er.. ;)

16 Susanne:

Mats - Nu jagade vi han i säng oxå! *L* Natti Natti å dröm sött å vakna *piiip* ;)

17 Carina:

Inte mycket dom klarar haha..... hmmmm.... inte bra....

18 Susanne:

Carina - Hade jag hunnit lagt in en bild på en donna hade han nog vaknat till... ;)

Kommentera här: