Beslutsångest. . .

Vilken bakgrund ska jag ha?! Den med stjärnorna å himlen... eller den som är pälsliknande som jag (för närvarande inte *S*) har nu... *hmm* Kan jag filura på... Bilderna är klickbara...

                                    VS       

Har legat å spanat in ben... *L* Serien Bones på teven alltså... Å varje avsnitt blir tamejfan bara bättre å bättre! Sååå härliga rollfigurer med sååå sköna kommentarer till varandra... Legat å fnissat i soffan för mig själv knaprandes på liiite cashewnötter... Om nån timme så är det dax för godingarna i Supernatural att äntra min teve oxå... :P

                        image1993

Kommentarer:

1 Sofia:

Har du haft en bra dag? :)

2 Susanne:

Sofia - Ja den har varit bara bra... Din med hoppas jag! :)

3 Starlet:

STJÄRNORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

4 Susanne:

Starlet - Ja det lutar åt det... *L* Känns inte så rörigt plus detta är jue mitt ZpAcE...

5 Mats:

Stjärnorna, helt klart! Den andra kommer bli för stirrig. Tycker jag iaf!

6 Susanne:

Mats - Ja stjärnorna känns lugnare på nåt vis... *L* Plus att jag fick inte till den turkosa färgen här där man skriver så det matchade...

7 Therése:

cashewnötte är kanske det bästa! och jag tycker du ska prova bakgrunden till höger!

8 Susanne:

Therése - Ja fast nu äter jag jue naturella... osaltade alltså... *L* Men dom är goda ändå... Provade den till höger men det blev liiite för rörigt å fick inte färgerna att passa riktigt... *hmm*

9 Bille /Mjölksyra:

PÄLS of course!!!

10 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Jag får nog köra varannan dag eller nåt... *L*

11 Anonym:

Bones är jättebra tycker jag!
Ha det bra

12 Susanne:

Anonym - Ja, jag diggar det skarpt! Även böckerna serien bygger på... Ha det bra du med... :)

13 Lasse:

Men då läre väl nästan tassarna försvinna också(?), för dom har ju inget med rymden att göra... :-)

14 Susanne:

Lasse - Ja när du säger det... *L* Vad sägs om stjärnor eller en raket... eller vingar?! Fåglar som flyger... idéerna sprutar! ;)

Kommentera här: