Blinka lilla stjärna där. . .

Kunde inte låta bli att byta bakgrund (igen) när jag hittade den här... *L* Kul när nåt funkar i alla fall... Msn brakade jue ihop en sväng men verkar funka igen nu... På Bredbandbolagets hemsida gick det inte att logga in så jag fick maila till dom istället... Tänkte försöka få till en deal med dom och komma ner lite i pris... Nu däremot ska jag hoppa ner i min säng och krama kudden tänkte jag och stänga igen mina blå... Natti Natti! ♥

                                image2206

Kommentarer:

1 Carina:

Din sidomarginal kom längst ner på sidan, blivit något fel, eller så e de denna datorn

2 Zmultron:

Duktig kikka, klockan var juh inte två iaf *förmanar*

Kram!

3 Zmultron:

...eller luras du bara...;) kanske var uppe å sudda en stund till *skratt*

4 Susanne:

Carina - Tror det inte orkade med blingblinget... Sidan segade sig av det... Plus att min dator stängde av sig hela tiden... :( Peppar peppar så funkar den nu när jag bytte tebax! *håller tummen*

5 Susanne:

Zmultron - Slog gårdagen med en hel timma... *L* Fast jag låg å läste en liiiten stund... ;)

Kram!!!

6 Susanne:

Zmultron - Gick allt å lade mig... *S* Fast somnade jue inte riktigt på en gång då... ;)

Kommentera här: