Bollar lite idéer. . .

                             

                                       

                              

Nu har det gått en hel vecka redan med denna såpa... Får väl se om den kommer att köras dagligen i fortsättningen eller om det blir en eller ett par gånger i veckan istället... *L* Det måste jue vara lite fi(t)ness på den... ;)

På första bilden retas jag med Carina mitt i natten om att det kanske var "min" snögubbe... Hon jobbade nämligen natt då... Avsnitten släpar jue efter typ en dag (natt)... Tiden på väckarklockan visar när jag var uppe å åt riskakor... *S* Sen på morgonen ställde jag mig på vågen... Var jue tvungen å se om mitt nattätande ger mig några extra kilon... Men icke... Å som tur är inga hål i tänderna heller! Dryck blev det dagen därpå... Vilket tror ni att jag tog?! :P (båda ska jue skakas dock) Bildbevis från gymet igen... Skulle visa mina 6-iga ben... Ännu en gång skakig ser jag... ;) Sen fick jag bildbevis att Carina oxå minsann var på gymet... *L* Då fick jue jag kontra med att jag var å handlade... Äggkaka ska det bli idag... *mums* Undrar vad ni säger om min tonfisk-röra på bilden?! Sist såg jue maten ut som *piiip* fick jag höra... *S* Gott å starkt var det i alla fall... Å som ni kan se så slank det och Pepsi Max ner med mig i soffan... Den rosa saken är en fitness-boll som det ska bli operation uppblåsning av idag... Men om jag når upp till skrivbordet sittandes på den är en helt annan femma... Kommer i senare avsnitt det... To be continued lixom... ;)

Kommentarer:

1 Carina:

Ska bli kul o se om du kan sitta på din rosa sak, här har man ju vant sig nu hihi, man sitter ju inte stilla iallafall på de här *asg*

2 Susanne:

Carina - Ja det kommer nog att bli en syn för gudar... *S* Men det är konst att sitta stilla på den rullande sneda sak med en kudde på som jag har nu oxå... :P

3 Zmultron:

Hej gumman! fnissar lite åt denna såpa, men jag gillar den ;) känns nästan som jag varit hemma hos dig snart ;) Här snöar det - ljuvligt!

4 Ebba:

Åh, jag har en fitnessboll som jag brukar sitta på ibland. Skitbra för balansen och magen och jaa, allt typ. ;) Fast den är lite liten, måste nog köpa en större.

5 Emma:

Roligt med bilder! Jag tycker nästan tonfisk-röran ser ut som köttfärssås! Det var det första jag tänkte på när jag såg bilden :P Men den ser definitvt GOD ut! :)

6 Susanne:

Zmultron - Heeej vännen! Ja snart har ni sett varje skrymsle å vrå här... *S* Kanske skulle försöka att få med på dammråttorna oxå... ;) Här kom det ner nån form av regn förrut men uppehåll nu... Töar bort allt snö dock...

7 Susanne:

Ebba - Min är nog för liten för att sitta här vid skrivbordet med skulle jag tro... *L* Var den man fick med när man prenumererade på iForm... inte blåst upp den än! *S*

8 Bille /Mjölksyra:

man kanske skulle ta ner sin fitnessbollen från vinden igen. hade någon fantasi om att jag skulle ha den vid skrivbordet och datorn också, men den var i vägen hela tiden.
men nu blev jag inspirerad av detta inlägg!

9 Susanne:

Emma - Jag tycker oxå det är kul med bilder... *L* Å gissa om vi har kul under dagarna när vi skickar detta till varandra... Ska inte tala om vad hon kallade min mat å kontrade med en egen på sin... *S* Denna röran var en liten ny variant mot vad jag brukar göra... men mums som sagt var! :P

10 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Ja på vinden gör den jue ingen nytta heller... *L* Ner med den! *beordrar igen* ;) Jag ska sitta på min här vid skrivbordet om den inte är för liten... Är den det får jag gå å köpa mig en större... Min stol somnar jue rumpan på... :S

Kommentera här: