Dagens vill ha!!!

                             image2331

Fick mail från Åhléns... Dom har visst fått in träningkläder i butiken nu... Hoppas att det gäller för den här staden jag bor i oxå... Så nu vet jag vart jag ska styra mina steg sen och kika lite... *L* Förhoppningsvis finns den här jumpern där och att den passar... Då får den följa med mig hem! ;) Nu ska jag däremot göra mig i ordning så att jag är klar när mamsingen kommer och hämtar mig... Vi ska jue på shoppingtur... hann inte med att handla maten sist... :P

Kommentarer:

1 Ronja:

Ska vi se vem som hinner först?! ;o)

2 Carina:

Den är snygg, sån hade jag oxå velat ha, men får allt vänta jag med att handla *L*

3 Susanne:

Ronja - Det lär väl bli du... *S* Tur att vi inte har samma storlek i alla fall då... ;)

4 Susanne:

Carina - Den finns i svart oxå med rosa detaljer... *L* Du har jue shoppat en del BB-kläder du... ;)

5 BiLLe /Mjölksyra:

Fin tröjja! Jag gillar träningskläder från Åhlens! Ska nog ta mig en kik jag med!!

6 Kimpa:

Åh, jag vill cokså ha tränings-kläder... Ett långt linne i tränings-materiel, finns det några sådana här i världen eller?! ;)

Ha en trevlig kväll!

7 Jossan:

Köp lite pepsi max åt mig e du snäll:P

8 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Jag har inte tänkt på att kika där förrut... Ränner jue bara runt i sportaffärerna jag... :)

9 Susanne:

Kimpa - Det tror jag allt att det finns... *L* Tycker det bara är linnen nu för tiden... å långa är dom oxå... Nån speciell färg du är ute efter?!

Ha en bra kväll du med!

10 Susanne:

Jossan - Jag köpte 3 stycken 4-pack med tvåliters flaskor... *S* Blir det bra... ;) En ligger redan för kylning... :P

11 Carina:

Blev det något köp av tröja? Nu ska jag lägga mig på soffan, har ju jobbat hårt *S*

12 Susanne:

Carina - Vi var aldrig ner på stan utan till ett köpcentra lite utanför stadsakärnan... Det får bli i morgon efter gymmet jag vandrar ner... :)

13 Hon med klackarna:

Ha,ha! Du gjorde min kväll!
Såg precis att du har min blogg i sidokolumnen på din blogg. Blev väldigt glad, för det är första gången jag såg att det var nån som har det! ;o)trallala ;o)

14 Susanne:

Hon med klackarna - Vad roligt att jag gjorde dig glad! *L* Klart som korvspad att jag har med en Kallstatös där... ;) Å där man kan läsa om träning å kika på fina bilder som jag tycker om... *tummen upp*

15 Kimpa:

Svar: tack! :D Haha, det är inte så värst svårt, gå in på Moderskeppet.se så lär du dig allt du behöver veta! :D

Jag har ingen aning! Har alltid vart så för mig.. :P

16 Susanne:

Kimpa - Ja där får man jue ladda hem massor av tips gratis... Har allt kikat på det men inte kommit längre än så... *L*

Sett det är olika för olika... Tänkte om man ändrade i designen nånstans... *hmm* får kika på det med... ;)

17 Kkatt:

jävligt fin faktiskt! måste köpa nya träningskläder snart!

18 Susanne:

Kkatt - Gillar när det är lite detaljer på kläderna... Som blixtlås här till exempel... *L* Måste verkligen ha lite nya träningskläder jag med!

19 Junitjej:

Snygg jumper!

20 Susanne:

Junitjej - Jaaa precis min smak! :)

21 Ing-Marie:

Har du för mycket pengar??? Du shoppar ju som en galning haha.

22 Susanne:

Ing-Marie - Jag har inte handlat den än... *S* Men pengar kan man aldrig få för mycket av... ;)

Kommentera här: