Det här är jag. . .

   image2002

på min promenix idag... *S* jisses vad halt! Broarna uppför å nerför var ingen lek kan jag lova... Sandgubbarna måste ha tagit långledigt över helgerna... När det tog i å blåste så kanade jag nästan ner igen... Får nog ta å äta upp mig några kilon... Så därför sitter jag å mumsar på en bars nu... ;)

Har varit å tränat oxå... Körde axlar & triceps & bröst... Å där kom Cia å tog med mig på en plåtning för tidningen Metro... Det handlade jue om henne å hennes firma Coach Online (tränare på nätet)... Jag fick stå i förgrunden med ett par hantlar framför mig... Sen även sittandes... Så man kan väl säga att jag körde biceps oxå... *L* Fick jue även köra på några bilder så det blev rörelse lixom... Å så bad fotografen mig att skratta stup i kvarten... Vem står å skrattar när man tränar?! Så jag ser nog ut som värsta ufot... *S* Minernas madam kan man döpa mig till... Vet dock inte vilken dag det kommer med... Bara att hålla korpgluggarna öppna...

Kommentarer:

1 Kerstin:

Så du halkade in på ett bananskal som fotomodell idag? Häftigt! Kul oxå med komplimangen från tjejen i receptionen, sånt man behöver för att motivera sig! jätteskoj!

2 Cia Larsson:

Tack för hjälpen idag Susanne!
Vi ses,

Cia

3 Susanne:

Kerstin - Ja det var jättekul med båda grejerna... *L* Det sporrar en jue som sagt var mer... Lilla jag lixom! Inte trodde jag att dagen skulle erbjuda mig detta... Då hade jag jue målat mig... *S* Skämt å sido... en bra start på det nya året som sagt...

4 Susanne:

Cia Larsson - Vassego! *L* Bara roligt jue! Kanske mindre roligt sen när jag ser hur jag ser ut... ;)

Kram!

5 Mjölksyra /Bille:

oj,oj vad spännande! ska definitivt hålla utkik i Metro!!!

föresten himla snyg Boutella-bild!!

6 Susanne:

Mjölksyra/Bille - Deadlinen är den 15 januari... Så innan månadens slut borde det vara med... :)

Hittar allt liiite ibland jag med... ;)

7 Bohedda:

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

Kommentera här: