Det var som katten. . .

                           

                     

Såpan spinner vidare på sitt sjätte avsnitt... *S* Jag var jue lika trött som dessa nissar igår kväll så ni får kika på denna delen idag istället... Jag å Carina skickade som sagt var bilder på vännerna runt omkring oss... Lovar i alla fall att inte köra några repriser... ;)

                  

Börjar dock med att visa att jag var redo för all snö som kom ner... Den smälter för övrigt bort i en rasande fart nu... *hmm* Syrrans tös hade fått en skitläcker Billy-bokhylla i julklapp... Försökte mig på att bara plåta mönstret där... Vill ha! *L* Sen höll jag på att stryka huvudet i Mr Pigglich... Får jue skylla mig själv för hon fick jue han av mig... ;) Sen all sprit jag fick... Schkååål! :P

                               

Det byggdes jue även en snögubbe... *harkel* Ni kanske kan se vad det är för kön på han... Jag är helt oskyldig till detta... *S* It runs in the family så att säga... Fast jag har hört från en säker källa att den slaknar nu... ;)

Kommentarer:

1 Kerstin:

Oj va länge sen jag byggde en snögubbe! Det var nog år och dar sen vi hade så mycket snö att det räckte till ett bygge. Leklusten har jag kvar, så börjar det bara snöa så...

2 Susanne:

Kerstin - Du får komma hit... *L* Men det smälter undan fort nu... Fast det finns jue stora ihopplogade högar... Snölyktor gjorde man oxå kommer jag ihåg...

3 Elin:

Nu är det sista timman på min tävling.
Vill du vinna ett skräddarsytt paket?

4 Junitjej:

Din blogg är bara sååå snygg! ♥

5 ingela:

Vilka små sötisar=) snögubbarna alltså;)

6 Carina:

Jag tycker katterna e sötast hehe, snögubben e väl större än dig??? hihi

7 Jesper:

snögubben blev längre än mig! väger mer än mig också :P den blev nog nästan 1,80 lång.

8 Susanne:

Elin - Nu missade jag nog det med flera timmar är jag rädd... Smet jue iväg till gymet... :)

9 Susanne:

Junitjej - Tack! Vad kul att du tycker det... Börjar få den som jag vill ha den nu... *L* Men snart kanske jag ändrar igen ombytlig som jag är... :P

10 Susanne:

ingela - Ja den var väl fin... *S* Försvinner jue nu synd nog...

11 Susanne:

Carina - Kissekatterna var så snälla å söta å tålmodiga med mig... *L* Snögubben han bara stod där han... ;)

12 Susanne:

Jesper - Undrar hur lång han är idag... *S* Såg bild på att han blivit lite kutryggig typ... ;)

13 Jesper:

det är bara hmm *benen* kvar på han :P

14 Susanne:

Jesper - Värst vad han var snabb å dra... ;)

Kommentera här: