Detta med en rubrik. . .

Har filurat en stund på hur jag ska få ihop nåt kul med ris och is... Fortsätter jag med det kommer jag aldrig ut i solen! *S* Idag måste man ha solglasögon på sig... Kom inte ens ihåg vart jag hade lagt dom sen sist... Var jue ett bra tag sen jag använde dom... Nu är jag duschad & äten & fejset är på (mascara & linser... bra och se vart man går :))... Så promenix väntar mig... Sen gymet... Ner på stan och handla mat (tonfisk & ägg bland annat ;))... En tur till macken ska det bli oxå... Min kära riskokare har jue kommit... Å den måste jue testas! :P

                            image2250

Får nog snart ta med mig lite tidningar till gymet igen oxå... *L* Idag damp Fitness Magazine ner på hallgolvet... Tur att jag hann läsa klart alla dom andra tidningarna igår... Brukar samlas på hög på vardagsrumsbordet... Har jue en viss förmåga att hamna vid nån av burkarna annars... ;) Med risk för att bli som Bambi på hal is rusar jag nu iväg... *vinkar*

Kommentarer:

1 Zmultron:

Lugn och fin...In my dreams *L* Ta det lugnt nu på dagens strapatser. Härligt med sol här är det också klart ute, inte direkt sol, men vitt och gnistrande liksom ;) Kraaam!

2 Jossan:

Hoppas ja med har fått tidningen, hoppas, hoppas hoppas=)

3 Bille /Mjölksyra:

ÅH, nya fitness! Vill också ha!!! Men den kommer väl inte ut i handeln förren om nån vecka!? Måste ta tag i min prenumeration!

Och jag har sovit bort solen idag! *SNYFT*

4 Ebba:

Jag vill också ha nya Fitness! Måste fixa prenumeration :D Är alltid seg med sådant, haha. :P

5 Susanne:

Zmultron - Vi kan nog ta varandra i hand när det kommer till det... *L* Blir jue mycket ljusare med lite snö oxå... Hela 5 minusgrader här oxå så myssen åkte på... ;) Kraaam!

6 Carina:

Jag fick body och PC för alla så här ska läsas

7 Susanne:

Jossan - Alltid lika roligt när den eller nån av dom andra tidningarna dimper ner hemma... :)

8 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Den kommer nog i slutet på veckan i affären tänker jag... Brukar inte vara så många dagar innan man får den som prenumerant... Onsdagar och fredagar kommer dom upp i hyllan... *L* Hade hand om tidningarna på Hemköp när jag jobbade där...

Men du måste jue sova nån gång vännen... Annars kan du jue inte klå Jenny! ;)

9 Susanne:

Ebba - Det blir jue mycket billigare oxå plus att du får jue nån present när du tecknar prenumeration... *L* Jag går in å tjötar hos dig tills du fixar det... ;)

10 Susanne:

Carina - Body hoppas jag dimper ner här snart oxå... *L* PC för alla... Ska du bli en hacker?! ;)

11 Jossan:

Men,åhhhhhhhhh ja fick ingen tidning idag=(

12 Susanne:

Jossan - Dumma posten! :( Men då får du den säkert i morgon istället... *håller tummen*

13 Nilla:

Visst e den bra den tididningen, i detta nummer speciellt sidan 90-91 *fnissar*

14 Carina:

Man e ju lite pirat, men kul och läsa, lite lär man sig ju alltid

15 Susanne:

Nilla - Har inte hunnit läsa den än... *L* Men var jue bara tvungen att kolla... Å där är jue du jue... Kul!

16 Nilla:

JA, där är jag *skrattar*! helt galet om du frågar mig! Men väldigt väldigt kul!

17 Susanne:

Carina - Ja nåt kan man jue alltid snappa upp... *L* Lura nu bara inte mig att prenumerera på nåt mer... ;)

18 Susanne:

Nilla - Hur kommer det sig att du kom med där?! *L* Kanske står om jag läser artikeln... Ska bara kika klart på dumburken så blir det det pronto sen...

19 Nilla:

Bloggen.... om du kikar in hos mig försöker jag förklara, men det hela började med ett blogginlägg och sen rullade det på! Å ja, sen står det i artikeln me!

20 Susanne:

Nilla - Ska genast smita in och läsa där med... *L* Märkte nu idag att Toppform å Paulun har hittat min bloggmail... Kan det vara för att man skrivit om det tro... *hmm*

21 Nilla:

Ja du, jag har tänkt på det där. Jag i min lilla enfald tror ju att det bara är mina vänner som läser min blogg, men det stämmer inte. Å det e ju det som e lite kul, eller hur!
Så välkommen in till mig och läs *s*

22 Susanne:

Nilla - Ja så har jue jag oxå tänkt... *S* Fast ser man på besökssiffrorna så förstår man jue att det är några fler än det... Det som oxå är kul tycker jag är att man lär känna så många nya vänner... Vem vet kanske har hittat en till nu... ;)

23 Nilla:

Mmmm visst e det så... det e ju bara att titta på besökssifforna *s* Men ibland funkar ju inte hjärnan logiskt *s*
Å sen e det som du säger, man träffar nya vänner å ja, en till kan du allt lägga till den listan *s* Å så får man en spark där bak när man behöver det, och en klapp på axeln ibland, det e bra grejjer det!

24 Susanne:

Nilla - Nej den gör jue inte det... *S* Jag brukar skylla på att jag är blondin... Bra att ta till ibland... ;)
Jag tror bestämt att jag får ta och lägga till dig bland mina länkar så att jag hittar in till dig igen... *L* Man får som sagt var massor av inspiration... Tips på det ena å det andra... ibland kan det bli dyrt... Men bara skoj jue!

25 Nilla:

Jag har redan koll på dig, du ligger på min bogg-koll lista *skrattar*
Men om det är OK så lägger jag till dig i min lännklista me!

26 Susanne:

Nilla - När jag tänker efter så tror jag att du är med bland mina feeds... *S* Så liiite koll har jag allt i alla fall! ;) Helt okey att du länkar du med... Jag tog mig jue friheten... *L*

Kommentera här: