Ett streck i räkningen. . .

    image2145

Med ett jetplans hastighet smiter jag ut i sooolen! *L* Andra dagen i denna veckan som den skiner... Bäst att passa på! Det är nån minusgrad så jag hoppas inte det är halt som såpa ute... Min såpa kommer dock lite senare när jag har hittat hem igen... Är liiite trött men vaknar nog till... Det var livat och glatt utanför här inatt däremot... *suck* Först ramlade grannen hem... dunk dunk dunk typ... Sen var det det dunkandet i biltaket på nån sliten gammal jänkare med sydstats-flagga och rävsvansar ni vet... Målad mattsvart för hand å med nån text på... *S* Dom åkte fram å tebax utanför här... Skrålade å sjöng till nån hemsk låt... Undrar hur dom mår idag?! ;) Är nog tröttare än mig i alla fall skulle jag tro...

Kommentarer:

1 Carina:

Du kan ju få till de du, jag hamnar ju framför denna burken, men ska väl själv snart sätta igång *L*

2 Susanne:

Carina - Skulle plåta himlen med mobilen å skicka till dig för ett avsnitt till morgondagens såpa... *L* Å får se planet som far fram över himlen... Så riktiga kameran for fram istället!

3 Hon med klackarna:

Jo kameran ska med på promenix idag! Måste ju passa på när solen hittat hit.

4 Susanne:

Hon med klackarna - Precis! *L* Kul med bilder jue... Å du tar jue en massa fräcka... Måste jag smita in till dig sen å kika!

5 Carina:

Tänkte väl de, så bra bilder kan de väl inte bli med mobilen hihi

6 Susanne:

Carina - Med den syndes det inget streck alls... *S* Än mindre nåt plan!

Kommentera här: