Extreme: Dead skinny celebrities. . .

Amerikansk dokumentär från 2007. Spinkighet är som en epidemi bland Hollywoods kvinnliga stjärnor och den visar inga tecken på att avta. Men en besatthet vid att se bra ut på utsidan kan orsaka skada på insidan. Här utreds de metoder och dieter som stjärnorna tar till för att till varje pris gå ner i vikt.

           image2146

Idag är det dax igen för ännu ett program i denna serien om skinny people... Det förra missade jag jue när jag var på kalas... Klockan 16,30 på Kanal5 för er som oxå vill kika på det... :)

Kommentarer:

1 Carina:

Jag såg det, tyckte väl att det var sådär, hinner ju inte skriva på min egen blogg när du gör inlägg hela tiden hihi

2 Susanne:

Carina - Då missade jag kanske ingenting med andra ord då... Hinner inte med mig själv här tror jag... *S* i alla fall inte min hand... :S Måste jue kika runt oxå... ;)

3 Carina:

Nä fram med snabeldraken och ner i diskbaljan haha, men inte samtidigt

4 Jossan:

Det vill jag absolut se!! Hoppas det inte krockar med vårt gymtränande bara, vet du om det går någon repris?? Det ser förjävligt ut med sillisar när man är så där mager..
Ciao!

5 Susanne:

Carina - Nu ska jag ta reda på tvätten sen igår... å bädda sängen... Sen draken... *L* Har en förmåga att skjuta det framför mig... ;)

6 Susanne:

Jossan - Det står inte nåt om nån repris tyvärr... Jag missade jue förra avsnittet som jag oxå vill se... Så jag håller korpgluggarna öppna... *L* Har för mig ännu tidigare avsnitt har kommit i repris... Är totalt åtta tror jag... Håller med dig om sillisarna... Ser ut som om dom är ditklistrade utanpå kroppen typ... :S

7 Bastianmolly:

Great site. Good info

8 Bastianmolly:

Great site. Good info

Kommentera här: