Följetong. . .

                           

Så här kan det se ut när jag å Carina ska klara av att skicka 500 mms i månaden... *S* Här dokumenteras både det ena å det andra... Kan nog bli en riktigt rolig såpa... Vi har kul i alla fall... Hänger ni med på resan?! ;) Undrar vad vi ska ta å döpa den till... *hmm*

Tycker det ser ut som att jag var väldigt lat på årets första dag... *L* Zippandes på Pepsi Max - Zappandes med alla fjärrkontrollerna - Sofftandes i soffan - Å så skiter jag i disken! The story of my life... eller?! ;P

Kommentarer:

1 Carina:

Kul, det är bara förnamnet, som man skrattar, vi kommer ju bli supergamla haha

2 jessica:

snygg diskborste du har :P

3 Susanne:

Carina - Ja ett gott skratt förlänger jue livet... *L* Å här blir det många! Kan jag behöva som redan har förbrukat ett par liv... ;)

4 Susanne:

jessica - Ja den är blommig... *S* Synd nog har mönstret nötts av på skaftet... Så ibland diskar jag... ;)

5 Kerstin:

Haha, ni är galna, du och Carina! Fast på ett himla bra sätt, såklart!

6 Susanne:

Kerstin - Ja nu kommer detta bli en följetong här på bloggen... *S* Vi är väldigt lika hon å jag i mycket... inte en tråkig sekund med henne inte!

7 Emreamy:

Great site. Good info

Kommentera här: