För en nattuggla som mig. . .

Smashbox Photo Op Under Eye Brightener


"Photo Shoots" börjar oftast mycket tidigt på morgonen när modellerna inte ser sitt bästa ut och mörka ringar under ögonen hänger sig kvar från natten. Det är anledningen till att Smashbox har skapat den innovativa "Photo Op - Under Eye Brightener" som omedelbart väcker och gör huden ljusare samtidigt som den fuktar huden och gör den redo för applicering av concealer.

Den innehåller många hud-vårdande ingredienser också, som vitamin C, rödvinsextrakt, peptider och marint collagen, för att hjälpa till att minimera fina linjer och små rynkor.

                                          image2266

Den här hittade jag inne hos Emma "Journalen" och var jue bara tvungen att shoppa den... :P Är det normalt förresten att hitta riskakorna inne i kylskåpet?!

Kommentarer:

1 Jesper:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article1684347.ab

Här har jag hittat årets sämsta låt xD

2 Carina:

Kanske jag oxå skulle behöva hihi, men kanske billigare o komma i säng tidigare på kvällen, tål å tänkas på

3 Susanne:

Jesper - Jag håller med dig! Vem är snubben för det första?! Man somnar jue till låten plus texten är jue helkass... Å tror dom två halvnakna brudar som boxas ska sälja den tro... *hmm*

4 Susanne:

Carina - Perfekt för mig som inte sover så mycket tänkte jag... Så slipper jag kanske se så trött ut... *L* Tron gör allt vettu...
Fast har börjat lagt mig tvärsöver båda sängarna (har jue en stooor madrass)...
konstigt nog sover jag lite bättre... eller mindre bra kanske man ska kalla det... ;)

5 Carina:

De där med riskakor e ju lite skumt, du kanske gillar kalla riskakor *asg* ditt sömniga jag kanske försöker säga dig något

6 Jesper:

Alexander Schöld han ska vara med i melodifestivalen också.

7 Susanne:

Carina - Det kanske var för att det var ostriskakor... *S* Eller kanske att jag skulle dricka lite Pepsi Max till oxå... ;)

8 Susanne:

Jesper - Ännu en anledning till att inte se på den skiten... Om nu inte The Poodles ska vara med igen förstås... :P

9 Jesper:

Poodles är ju med, dom sjunger tillsammans med E-Type ;)

10 Susanne:

Jesper - Javisst ja! *S* Jag å mitt minne... Det måste jag jue bara se...

11 Jossan:

På tal om riskakor så var min pojkvän och köpe endast 91 rullar friggs... hmm, fick bättre pris på det, men ÄNDÅ!! =)

12 Susanne:

Jossan - Jag köpte bara två jag... *S* Det var extrapris på Hemköp så det blev nästan 2 för priset av 1... Kanske borde bunkra upp jag med... Väger jue inget att bära hem lixom... :P

13 Zmultron:

Hej gumman, till att börja med riskakorna ska stå i skafferiet ;)

Humöret är helt okej, lite stirrig så. Jobbigt ibland, toppen ibland. Det ska väl plana ut så småningom ;) Men jag är tapper hihi..

Tänk vad väl vi börjar känna varandra, har du nå annat boktips. Härligt att nu gå å lägga sig i sängen med en god bok! Kram!

14 Susanne:

Zmultron - Hej vännen! Dom brukar stå där... *S* Har ingen aaaning om hur dom kunde hamna i kylskåpet... ;)

Där håller jag verkligen med dig! *L* Du är sååå tapper... För att orka som du gör så måste du jue även vara stark... Tror på dig jag...

Har för mig att det var nån mer bok som jag kom att tänka på dig om... Men mitt minne vettu... ;) Skriver ner det direkt jag kommer på det... Kolla mitt nya inlägg vad jag hittat på då! :P *kraaam*

15 BiLLe /Mjölksyra:

sån kunde jag behövt idag. ser ju inte klok ut efter mina få timmars sömn!

16 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Jag har sprungit fort förbi speglarna idag... *L* Kunde bytt mitt gym mot ditt!

17 Rayanklara:

NICE AND WONDERFUL SITE

Kommentera här: