For the boys. . .

              image2040

Ja bilden alltså... *L* Den är tagen från serien Secret diary of a call girl... Billy Piper som spelar huvudrollen är med i dagens Parkinson på teven å berättar om det hela... (men på samma gång kan man jue få se Peter Stormares snoppelisnopp i Stjärnorna på slottet ;)) Jag har jue lekt lite pirat då... Så nu är kvällen räddad... Har även boken som serien bygger på... Fast det är en av dom som jag inte hunnit läst än... ;) Belle de Jour som skrivit den å numera en bok till har även en blogg... Detta handlar om hennes liv... Mitt liv idag är att inte ge mig ut i denna förb****** snöstormen! *burr* Myspys är det som gäller... :P

Kommentarer:

1 Jesper:

full snöstorm ute nu! vi blir insnöade framför datorn hela dagen :P

2 Susanne:

Jesper - Ja fy 17 vilket väder! Tur att man inte behöver gå ut... Å datorn är kul... *hehe*

3 Bille /Mjölksyra:

ingen snöstorm här, men vansinnig halka!! gav mig ut med bilen för att köra till småland men fick köra hem igen!! kaos på vägarna i skåne står det visst i nyheterna. tur man är hemma i värmen igen! soffan here I come!!!

4 Mats:

Wooohooooooo!

5 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Skickade mess som kommer i min såpa hur det ser ut... Ser ut som en satelitbild! :S Glad att jag inte behöver gå ut... Du gjorde rätt i som vände hem igen! Det är jue rena isen neröver... Bättre då å ha det mysigt i soffan... :)

6 Susanne:

Mats - Bidde du glad nu?! :D

7 Anonym:

jag vill inte heller gå ut..de e för kallt :(

8 Susanne:

Anonym - "Bara" -2 här men det blåser jue svinkallt! :( Helt klart innemysarväder...

9 Mats:

Susanne: Det kan du ge dig på ;)

10 Susanne:

Mats - Ja det ska jue vara jämlikt... *L* Så håll ögonen öppna... ;)

Kommentera här: