Fotat lite. . .

                        image2314

Det röda är numera blått... Lyckades jue med att precis träffa på en ådra som svullnade upp och gick sönder... Så nu ser det värre ut än vad det är... På bilden hade det precis hänt... Vågade knappt ta av mig strumpan för att se efter... *S*

               

                                       

Bra kvinna reder sig själv heter det jue... *L* När det bara var benen kvar att sätta på bordet så var det betydligt mycket mindre muttrar och skruvar i påsen än innan... Är nog tur att jag var till macken och hämtade ut mitt paket med min nya ögoncreme... ;) Terroriserade stackars Carina med ett mess oxå om att mina fjärrkontroller minsann har fått sig en egen låda... :D
Tvättdag var det som sagt var igår... Ville bara visa det ytterst vackra golvet där nere i källaren... (ser ut som en världskarta) *harkel* Sen hänger jue en del på så kallat tork i kylan där... (inget på torken där inte ;)) Torktumlaren är jue fortfarande ur funktion och torkskåpet som ni kan se lite av bakom tvätten är jue inte det största typ... Låter även som att det ska flyga i luften! Så är det att bo privat... :( Min mobil gör verkligen röda färger oranga ser jag oxå... *hmm*

Kommentarer:

1 Carina:

Tur man bor som man gör då, men går något sönder här oj oj betala själv, du terrar inte mig *S*, så e de ju alltid, man skadar sig ju där det blir värst....

2 Mats:

Det var nog bland det tråkigaste idag, "fotat lite"...gaaaaaaaaaah... :)

3 Jossan:

Här var de oxå tvätt dag.... hela hallen är full med torkställningar..=)
Hoppas axel/rygg passet går kanon, kanske kan öka idag igen=)
Kram

4 Susanne:

Carina - Tänk med en av ägarna innan då där det tog 6 veckor innan jag fick nytt kylskåp... Då var jag på väg att köpa mig ett själv! Men stönig som man är... ;)

5 Susanne:

Mats - Ja det är jue en såpa så vad har du väntat dig... *S* HÄNDER jue både det ena å det andra då... ;)

6 Susanne:

Jossan - Jag har hela vardagsrummet fullt... *S* Ska ta hand om det sen... Nu ska jag iväg å slå PB... Så det så! :P Kraaam!

7 Carina:

Ja det gäller och vara ett "pain in the ass" ibland, fick ju oxå vara det när jag bodde privat, men man ska ju inte ge sig *L*

8 Susanne:

Carina - Nej desto stönigare dom var desto stönigare blev jag när jag visste att jag hade rätt... Men jisses det paret var det otrevligaste jag varit med om som hyresägare... Dom är psykologer... säger väl allt lixom... *S*

Kommentera här: