Fram med grönsåpan. . .

Det råder rena rama krigszonen i mitt kök! *host & harkel* Brandvarnaren tyckte inte om när jag stekte kycklingburgare... *hmm* Så nu tänkte jag bjuda er på dagens/gårdagens såpa medans jag sitter å vilar lite här... Slippa se bedrövelsen för en stund lixom... Ska jue spana en ben (Bones) snart oxå... ;)

                     

                  

Visserligen grönt men inte som i såpa utan mjukmedel... Tvättade jue härom dagen och fick då gå runt i dessa träningsbrallor... Kände mig jue alldeles vilsen utan mina baggypants... *S* Sen lite mat igen då... Försöker nog visa att jag äter annat än tonfisk... ;) Plommontomater & fetaost (3%)... Sen min chokladbollsröra som numera aldrig hinner bli bollar innan jag har käkat upp det... :P
Där uppe bor familjen Klamp! *pekar* Tror däremot att den gamla tanten mitt emot har trillat av pinn... Hon som skrek och kastade saker efter mig i somras... Var jue lite vilsen stackarn... På promenixen bidde det jue solglasögon på... *L* Hem blev det mössa... Var jue ner på Hemköp och handlade mig mat... Fick två stycken nya med mig hem (blåbär & jordgubbe tror jag)... Kan ni gissa vem jag hade på huvudet?! :D Sen är det bara ett kom ihåg för mig hur jag tänkte träna med mina hantlar hemma... Men det kanske är av intresse för någon mer...

Kommentarer:

1 Carina:

Då behöver jag inte oroa mig för att du får skörbjugg haha, nu har ju jag oxå ätit annorlunda i två dagar så man är inte i riskzonen längre *asg*

2 Emma:

Hihi..Sussanne = ett riktigt blåbär!(?) =)

3 Kerstin:

Jag startarde vår brandvarnare på nyår, brände förrätten... *skäms* Tur att gästerna "bara" var våra bästa vänner, så vi kunde skratta åt det!

4 Susanne:

Kerstin - Jag brände inget förrens jag klättrade upp å skulle stänga av den... Den får spel ibland... *S* Precis som dess ägare... ;)

5 Susanne:

Emma - Jag var faktiskt en gubbe... *S* Ska fixa till lite bildbevis på detta så småningom... ;)

6 Susanne:

Carina - Vad är det dom säger... *L* Variation förnöjer... Vad ska jag nu hitta på i morgon tro?! Vädrar här så jag fryser ihjäl snart... :D

7 Emma:

Va? Trodde aldrig du skulle välja gubbe framför bubbe! Ha! Men du kanske gjorde det valet för du visste att man skulle tippa på bubbe =) *smarta jag*

8 Susanne:

Emma - Klart att jag vill ha en gubbe... *S* å inget blåbär! Gud vad vitsig jag var nu... ;) Men om sanningen ska fram var det för att det gröna inte var fastsytt på den... *L*

9 Carina:

Någon olycka av något slag *asg* måste ju inviga din riskokare

10 Susanne:

Carina - Orkade inte gå å hämta den idag... *L* Var för hungrig! ;) Mamma lovade hjälpa mig på torsdag... Paketet väger tydligen 10 kg... *hmm*

11 Ing-Marie:

Lammkött till varmrätt och blåbär till efterrätt;-)

12 Susanne:

Ing-Marie - Berättar du om din mat nu eller... *L* För inte kan du väl mena mina mysser... ;)

13 Bille /Mjölksyra:

*hihihi* Nya mössor?!? Sååå söta!

14 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Japp nu ska det bli mera magträning... ;)

15 Gustavjennifer:

Very nice site. Well laid out.

Kommentera här: