Hälsa på i soffan. . .

Jag kommer att hamna i soffan på dagtid oxå nu... Hjälp jag får nog ta och steppa till dessa program! ;) Letade efter reprisen om Mr Beckham... Kan jue tala om att jag var jue inte vaken när den gick då... *S* 06,20 i morse! Men det är jue ett nytt avsnitt av Work Out snart... Plus The Biggest Loser... Visserligen är det från 2005... Men jag har inte sett några avsnitt av det... Nu har det jue redan gått ett par dock... Kan jue vara kul att spana in ändå... Ikväll kör sexan dom två första Rocky-filmerna oxå by the way... :P

                        image2039

Amerikansk realityserie från 2005. Del 4 av 12. Efter åratal av misslyckade dieter och verkningslösa träningsprogram ska ett antal överviktiga personer med hjälp av tränare och hälsoexperter tävla för att nå sin idealvikt, komma i form och leva hälsosamt. De får en chans att vinna priser, bli stolta över sig själva och sin fysik.

Kommentarer:

1 Bille /Mjölksyra:

låter som en riiiktigt skön dag i soffan!

2 Cassie:

De programmet är rätt intressant!

Svara gärna på frågan i min blogg
*
*
*
*Cassie

3 Kerstin:

Känner oxå för en dag i soffan, har förvisso varit och tränat, men det lockar inte att sticka näsan utanför dörren mer idag... Lite mat om en stund och sen en filt, myskläder och en bok i soffan!

4 Carina:

Ja man har ju all möjlighet o steppa framför tv:n, men den bara står där och samlar damm, man e ju tokig.....

5 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Jaaa tänker inte sticka ut ens nästippen utanför dörren... *L* Det är jue snöstorm! *huah*

6 sofie:

Är du en duktig person som tränar? titta i så fall gärna in på bloggen min och svara på några enkla frågar...jag är nyfiken! haha;D

7 Susanne:

Cassie - Ja det var riktigt kul att se dom lyckas med att gå ner i vikt... Eller menar du Work Out kanske?! *L* Får smita in å läsa denna fråga då...

8 Susanne:

Kerstin - Ja fy vilket busväder det är! *burr* Då är steppen ett bra alternativ... Ska fixa lite ätbart här jag med... Sen stoppar jag näsan i min bok... *L* Kvällen går nog i filmens tecken... Myskläderna redan på! :P

9 Susanne:

Carina - Fast jag går på den samlas det en massa damm här... *S* Tänk om den kunde driva dammsugaren... Nyser jue som 17 här! ;)

10 Susanne:

sofie - Japp jag tränar... *L* Men om jag är så duktig det vette 17... ;) Får smita in till dig med då å kika... Får motion här i alla fall... :D

11 emelie:

heeeeeeeej!! vilken kanal!??!!

12 Susanne:

emelie - Work Out går på TV4+... repris inatt... *L* Å Biggest Loser går på Kanal5...

Kommentera här: