Halt som såpa. . .

                          image2342

är det ute och Tuva är på på väg oxå... Jag har inte bjudit in henne hit! Det kanske är tur att jag har bunkrat upp med mat... Dax att gå i ide igen... Men först ska det bli en tur till IKEA och köpa teve-bänken... Så kan jag jue roa mig med att pilla ihop den under helgen... ;)

               

                  

Här är där jag fick mig hela 95 kronor... Mammas kommentar: ska du ta kort på detta?! Ja till min såpa så klart... *S* Sen gamla bordet på högkant... Blev inga brutna ben varken här eller där... Räcker med den blåa foten tack... *hmm* Fick prov på ansiktscreme när jag köpte ögoncremen... "truth serum"... Kommer man alltså att tala sanning då när man använder den?! Hittade även lakrits-tabletter på shoppingturen... :P
Lämnar spår efter mig och mina 33:or... *L* Dom ser mycket större ut där tycker jag... Så lite natur och älven igen då... Fick se denna skylten inne i stan igår... Det är visst rally i stan nästa helg och dom är här och rekar redan... Var några nissar på gymmet och tränade igår... Inte undra på att det gasas utanför här då... Sist men inte minst så har jag köpt skydd mot vampyrer... ;)

Kommentarer:

1 Ronja:

IKEA där ser man. Jag borde åka dit och införskaffa lite nya saker till nya lägenheten. Och ROSA CD-lådor som inte fanns sist jag var där... =)
Får du skjuts till IKEA eller knatar du?

2 Susanne:

Ronja - Dom CD-lådorna tror jag att jag såg när jag var dit och köpte bordet... Jag får skjuts och bärhjälp som väl är... *L* Ska jue ha en teve-bänk med mig hem är det meningen... Blir säkert nåt mer oxå... :P

3 Carina:

Då får man hoppas att det inte är halt då så dom kanar in i något, du kan ju handla du, men ibland så får man ju sina ryck *S*

4 Susanne:

Carina - Nu har jag verkligen fått ett ryck... *S* Vill ha bokhyllorna oxå... Å så finns det jue skrivbord i samma serie... Men jag har haft det gamla i typ 15 år så då kan man byta tycker jag...

5 Carina:

Det brukar bli så när man köpt något i en serie, vill ha allt de andra oxå

6 Susanne:

Carina - Är trött på alla dessa Billy-bokhyllorna jag har... Denna serien är mer robust lixom... Fast priset är överkomligt... :)

7 Paris Hilton:

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera här: