Heminredning light. . .

                                 image2139

                        

                     

                       

Subtitle kommer strax! *S* Måste bara fixa mig en prottefluff först... :P

11,38: Då ska vi se då... Steppmaskinen har fått sig en egen hörna... Den lär bli använd idag för nu regnar det igen... *suck* Får väl vara glad att man fick en dag med sol i alla fall... Läste att nån stad här i Sverige hade zero noll soltimmar i december... *huah* Inte undra på att man blir trött... :(
Riskakorna får stå med klass i skafferiet nu... Dom har fått sig en egen burk... Fin va?! :) Sen är det jag som plåtat månen igen... Himlen var så härligt blå fast det var mörkt ute... Hem kom jag igen med en massa kassar... *L* Var som ett vindfång när jag var ute å gick... :S Mötte Kenneth (PT på sats) å han tjoade å hejade med båda armarna utsträckta... *S* Lovar er det var en vingbredd på två meter... Han är jue lång den mannen... Många av er känner jue igen honom som domare på tävlingar i AF & BF & BB & CBB & F... Känns som att jag har glömt en bokstav... *hmm*
Bytte ut spislocksskydden på spisen... Dom jag fick i juklapp var det jue hönor på... Carina tycker att jag kacklar så bra själv ändå så... *S* Å inatt när vi hade sms-rejs i 180 så vart det många skratt! Men nu går jag händelserna i förväg... Fick äntligen fatt i gojibär på Hälsokosten... *mums* Skörden slog jue fel så det har varit restat jättelänge... Så man får jue äta dessa med andakt nu... Är det inkomster så är det jue oxå utgifter som ni kan se... Prottepulvret som är slut igen oxå... Dax att snart beställa lite ditten å datten... :P Lavalampan har fått flytta ifrån subban... *S* till fönstret... Saknade ljus där nu när stakarna åkte in igen... i garderoben alltså... ;)
En sann optimist är jag när jag gör popcorn... Eller rättare sagt vimsig... Lyckades med att ta fel gryta och till fel lock... Men dom hamnade där dom skulle till slut i alla fall - i min mage... Gottigottgott! Tummen upp för min blogg... Eller visar jag bara min fiiina sms-tumme tro... ;) Vi skrattade (jag & Carina) inatt så tårarna sprutade å vi höll på att kissa på oss... Därav bilden på toaletten... Hennes är jue svart by the way... dock inte av lort! *S* För att orka allt detta måste man träna... Å dricka en massa vatten... Här är det vätskepåfyllning på sista bilden... Suddig som vanligt men det är bara ett bevis på att jag har kört hårt... ;P

Ps. På översta bilden är det mina körsbärsblommor med lampor i... Måste bara fixa till så att dom inte kanar ner så mycket i vasen... *hmm*

Kommentarer:

1 Carina:

Den med tummen såg jag ju inte förrän efter en stund, därför fatta jag inget när du började snacka om en tumme haha, hann ju inte med, var ju 3-4 sms ibland som man skulle svara på haha

2 Carina:

Min e framme, blir väl lite steppande när jag ska se workout *L*

3 Susanne:

Carina - Det tar jue lite längre tid för mms att komma fram än det gör för sms... Så vi kan jue skylla våran osynkning som blev på det... *S* Var nog tur att vi tog matpaus... Fattade jue nada till slut lixom... Jag som redan innan var slut i kolan... ;)

4 Susanne:

Carina - Precis min tanke här med... *L* Men nu blir det inget bollsittande i pausen (reklamen)... :P

5 Starlet:

OH jag är nyfiken på gojibären. Hur smakar dom? Vad kostar dom? Jag vill testa. :) Kraam

6 Susanne:

Dom smakar ungefär som russin fast inte lika sött... svårt att beskriva... har en speciell smak... Dom är dyra... särskilt nu när skörden slog fel... Den påsen på bilden kostar 59 kronor... Men dom är otroligt nyttiga! :)
Kraaam!

7 Jossan:

Härligt med skratt anfall=) Det behöver man ha titt som tätt, speciellt när solen lyser med isin frånvaro=)

8 Susanne:

Jossan - Ja nu behöver inte jag träna magen på ett tag... *S* Å som det sägs: ett gott skratt förlänger livet... Vi kommer jue bli jättegamla nu jue! ;)

9 Carina:

Ja du, dom kommer få dras med oss länge så som vi skrattar och går på haha, har ju skrattat hela tiden på gymet oxå, dom tror nog det slagit över nu *asg*

10 Susanne:

Carina - Vi kommer att bli odödliga! *S* Kanske därför jag överlevt alla "mordförsök" på mig... Då hade han fotografen från Metro rätt då när han sa till mig att le hela tiden under plåtningen... :D

Kommentera här: