I stormens spår. . .

      image2236

                              

Det var rena rama plockepinn ute efter allt som blåst ner... Blåser så in i vassen fortfarande... ;) Men inte lika mycket dock... Ni ser jue på träden att jag hade medvind på min promenix... *L* Passade på att smita ut mellan två tvättmaskiner... Naken kände jag mig utan mina vanliga baggypants på mig... Vanans makt är jue som sagt var stor... Solen hann nästan gå ner bakom molnen innan jag kom hem igen... Vandrade bland annat efter den gamla kyrkogården som ligger princip mitt inne i stan...

Kommentarer:

1 Catarina:

Har det varit bra väder hemma i Värmland ??
Här har det varit fint men väldigt blåsigt
Mer än vanligt här i Göteborg :P

2 Susanne:

Catarina - Väldigt omväxlande väder måste jag säga... Ena dan regnar det som 17 för att nästa dag vara så att solen letar sig fram lite... Men blåsigt hela tiden dock... Runt 5 grader varmt... :P

3 Carina:

Här har det inte varit så blåsigt idag, men det är bara skönt, någon gång ska vi ju förskonas från eländet *L*

4 Susanne:

Carina - Du skickade det väl till mig istället... *S* inte varit så farligt idag ändå... kommer å går lixom...

5 Kerstin:

Jag har oxå favo-byxor när jag ska ut och promenixa, vi är väl vanedjur antar jag? Promenadbyxorna ska vara stora och rymliga, så det så!

6 Susanne:

Kerstin - Vanedjur?! *L* inte vanemänniskor då... ;) Håller med dig om att dom ska vara stora å rymliga... Brukar ha mina baggy-pants... Men nu var jue dom i tvätten...

Kommentera här: