Ibland kan det vara lite upp å ner. . .

    image2210

eller?! *L* Bildbevis på att det inte blåste speciellt mycket åt mig idag på min promenix... Det till och med slutade regna! *jiippiie* Smet jue in på gymet och tränade sen ändå så... Kenneth (PT) städade för fulla muggar där för det är öppet hus i morgon... Det har varit happenings varje dag... Härom dagen och idag låg det presenter i skåpen... Idag var det inget i mitt skåp men i onsdags hittade jag ett vristarmband där... Kul! Körde axlar & biceps & triceps (där lade jag på en platta till) & en bröstövning & en benövning... Kan inte ge mig när jag väl kommer igång... *S* Hade jue tänkt köra magen oxå men det fick räcka så... :P

Kommentarer:

1 Bille /Mjölksyra:

åh, ja vill också ha presenter i skåpet! gud vad roligt!

2 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Nyfiken som jag är undrar jag vad det var som man fick idag... :D

3 Carina:

Vill oxå ha present.... men de får nog bli i ett annat liv *L* cool bild ser ju ut som den är upp o ner, man skulle nästan tro att du stått på huvudet *asg*

4 Susanne:

Carina - Ja hade det varit halt ute så hade jue risken varit stor att jag hade gjort det... *S* Synd det var så grått ute bara... Gillar jue att ta kort...

5 Carina:

Här har oxå varit grått hela dagen, och snart kommer väl stormen oxå *grrrr* vill ju de ska bli sommar nu..

6 Susanne:

Carina - Jag hörde på radion att den var på väg... *huah* Plus att det flyter jue en massa olja ute i vattnet dom försöker få upp utefter skånska kusten... Vill ha vår jag... plus att grannarna ska sluta klampa! *grrr*

Kommentera här: