IKEA here I come. . .

                        image2282

Hoppas att jag hittar fina stora djupa grötskålar! Här använder jag mig av en blomkruka... *S* Fick en julgrupp i den där en gång i världen... Matchar jue gojibären... ;)

                                  

Blev inte så mycket till såpa igår... Både min och Carinas telefoner fick vila lite... *L* Den här gamla telefonhytten får representera det... Plåtade den på min promenix igår... Fåglarna kvittrade som om det skulle vara värsta vårvädret... Härligt! Väl hemma igen gjorde jag mig en av mina berömda röror igen... Denna gången med kalkon som bas... Ingen tonfisk hör ni det?! ;) Å så det 10 kg tunga paketet... *S* Ser ni vad stark jag är som håller det rakt ut på en arm... Det vägde jue nada lixom... Får se vad jag lyckas med idag... Dax att sätta fart här! *vinkar*

Kommentarer:

1 Carina:

Eller så e de du blivit så stark.... blev mest pluggande och tv-tittande här igår, kommer vara så den närmsta veckan, men vad är en vecka av ett helt liv, de kan man ta...*L*

2 Elin:

Skoj med ikea :)

3 Ebba:

Vad roligt med IKEA!! =) Shoppa inte sönder dig nu. ;) Och du, det är säkert så att dina muskler har växt, så paketet känns jätetlätt fast i själva verket så ÄR det tungt!

4 BiLLe /Mjölksyra:

Och jag har inte hittat ngra Gojibär på min vandring bland hälsokoster!

5 Kerstin:

Jag köpte två liknande blomkrukor i matt svart som jag har som salladsskålar. Skitsnygga!

6 Zmultron:

Men är du i shoppingträsket igen...nu börjar ju celebrity jojobantningsprogrammet om 13 minuter, trodde du skulle krypa ner i soffan med mig då *skratt* Hejhopp!

7 Jossan:

Halloj bruden!
Vad lustigt, jag tänkte i morse att jag MÅÅÅSTE fixa skålar till jätte gröten=) Ge mig tips om du hittar några.
Ha en skön fredagkväll
Kram

8 Ulrika:

Det var visst dåligt med uppdateringar här idag. ;)

Kram!

9 Susanne:

Carina - Ja så är det jue så klart... *L* Att jag inte tänkte på det! Lovar dig att den veckan lär gå lika fort som alla andra veckor... Å jag är helt inne på att det är lördag idag jag... *S*

10 Susanne:

Elin - Ja fast det kändes som att jag missade minst hälften... *L* Kanske lika bra det så att det inte blev ännu dyrare... ;)

11 Susanne:

Ebba - Det enda som gick sönder var ett glasljus... Köpte massor av doftljus så gissa om det luktar här hemma nu... *S* Är nästan lite kringkring... ;) Tiden jag lägger ner på gymet kanske har gett lite resultat... :P

12 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Dom fick jue så ytterst få tyvärr... Tog slut i ett nafs här i stan! :( Men maila mig din adress om du vill... Så kan jag stoppa ner en dagsdos i ett kuvert å skicka till dig... :)

13 Susanne:

Kerstin - Där sa du nåt! *L* Måste jag kolla nästa gång för jag hittade inga skålar stora nog... Känns skönt att inte vara ensam om att äta ur blomkrukor... ;)

14 Susanne:

Zmultron - Jag vilade jue från shopping heeela dan igår jue... *L* Märkte du inte när jag rusade in å kastade mig ner i soffan?! ;) Nu har jag till å med diskat oxå... det du! *S* Kraaam!!!

15 Susanne:

Jossan - Hello! :)
Hittade tyvärr inga... Men däremot jättefräcka stooora glasburkar som jag tänkte ha min protte å gainer i... *L* Ska fixa till på köksbänken å göra fint... Lovar att tala om om jag hittar bra skålar... Ha en bra kväll du med! *kraaam*

16 Susanne:

Ulrika - Ja det är ingen ordning alls alltså... *S* Men det ska bli ändring på det nu! ;)

Kram!!!

17 Bredekatarina:

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

Kommentera här: