Inte så mycket som gick min väg. . .

                                    image2092

Mer halkade omkring... *S* Funderade en sväng på att spela curling med sop-påsen till soptunnorna... Idag har det dock töat undan mer... Är tre plusgrader å regnar... Så mycket för mina häftiga älvbilder jag tänkte ta... *hmm* Å jag har fortfarande träningsvärk i mina fötter... :P

                                 

Här är en bild från när jag visade förhandsvisningen igår... Inte bara tänkarmössan som var med in i badrummet... *L* Utan även mina promenixkläder... Dom hänger lixom på tork (ser ni vad det är för figur på badlakanet?!)... Blir en syn för gudar idag när jag ska ta all min pant plus toasits på en tur ner till stan... Så i nästa avsnitt lär det nog bli mer action... ;) Detta avsnitt har jag redigerat... Kan jue inte ha med en massa diskbilder varje dag heller... Som om du diskar varje dag som Carina sa till mig... Jag kontrade med att det måste vara nån annan som äter här oxå... Diskhon är full igen! Å igår diskade jag jue faktiskt... *hmm* Maten tar jue oxå slut... Eller så kan man göra som på sista bilden... Hälla utanför bunken när man ska fylla på... Så det är verkligen dax att gå runt med snabeldraken igen... Då slipper jag jue höra grannens klampande oxå en stund... :S

Kommentarer:

1 Carina:

Måste ju hålla dig sysselsatt, du får sätta fötterna i fotbad så dom blir friska igen haha

2 Susanne:

Carina - Jag ska börja med en dusch här har jag tänkt mig... *S* Måste jue vakna till... ;)

3 Mats:

Vissa har varit uppe sen 05.30.. ;)

4 Susanne:

Mats - Var nog vaken en sväng då oxå... Men inte uppe... ;) Tror jag knaprade på riskakor vid fyra-tiden nån gång... :P

Kommentera här: