Jag kommer att bli fyrkantig i ögonen. . .

Painkiller Jane TV6 i morgon klockan 22,00... Handlar om en serietidnings-hjältinna... Kristanna Loken som Vasco är DEA-agent som blir headhuntad till en topphemlig statlig organisation vars huvuduppgift är att jaga så kallade Neuros, genetiskt förädlade personer med superkrafter. Sci Fi med andra ord... :) 

                                          image2019

Kenny och vänner TV4 6/1 klockan 20,30... Racingföraren Kenny Bräck sadlar om och blir programledare. Eller nåja, han åker runt och träffar folk han känner eller vill lära känna... Bara för att han är en härlig värmlänning då... ;) Även Victoria's Secret Fashion Show 2007 på TV3 klockan 20,00...

Gene Simmons familjejuveler TV400 7/1 klockan 20,00... Han har levt ihop med sin Shannon Tweed i över 20 år och tillsammans har de barnen Nick, född 1989 och Sophie, född 1992. Nu när barnen börjar bli stora funderar Shannon på ett barn till, vilket Gene INTE är så sugen på... :S

                                         image2020

Jordan + Pete = sant TV400 8/1 klockan 21,00... Serien är synd nog 5 år gammal... Men måste bara kika liiite... :D

Californication TV4 10/1 22,35... David Duchovny som gör huvudrollen som depraverade Hank är helt enkelt lysande och bör vinna alla skådispriser som finns! Ja, det är en del naket och sillisar och svordomar och dekadens men i botten finns en kärlekshistoria som är hjärtknipande... :P

I huvudet på Gynning Kanal5 15/1 klockan 21,00... Femman har givit henne en helt egen programserie och i denna ska hon bland annat träffa groupies och fotbollsfruar... Kan bli intressant... *hmm*

Gossip Girl Kanal5 29/1 klockan 20,00... Bygger på böcker av Cecily von Ziegesar och gjord med hjälp av OC-skaparen Josh Schwartz. Handlar om rika tonårskids på övre Upper East Side Manhattan i New York. I centrum står de forna bästisarna Serena och Blair. Alla händelser i deras liv rapporteras av bloggen Gossip Girl, vars identitet ingen vet (rösten görs dock av Veronica Mars aka Kristen Bell). Missa inte!

Nu måste jag däremot nanna kudden... *jäzzzp* Inga fyrkantiga ögon just nu inte... Utan ser nog mer ut som en kines... *S* Kisar med smala springor... Men var bara tvungen å plita ner detta som ett kom ihåg... Natti Natti! ♥

Kommentarer:

1 Gabriella:

Kul att du gillar nya designen :) Snarlik som den förra dock :-D

2 emelie:

du får bjuda på kinesögon!! för jag älskar att uppdaterar så ofta!!!

3 Bille /Mjölksyra:

jag tror nog jag kanske ska lägga mig jag med! börjar väl ljusna snart...
hoppas du drömmer gott!!

4 Susanne:

Gabriella - Jag gillar stilen på det hela... *L* Helt i min smak!

5 Susanne:

emelie - Klart att jag bjuder på det när det uppskattas! *S* Kanske tur att du inte ser mig dock... ;) Blir nog en powernap idag istället...

6 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Har du piggnat till så du hittat till jobbet igen?! Var nog uppe å åt riskakor vid den tiden... *L* Hoppas du sover gott nu med alla boys på näthinnan från här inne! ;)

7 Carina:

Du kommer ju vara klistrad i soffan haha

8 Susanne:

Carina - Säger bara: Tur att det "bara" är på kvällen! :D

9 Bille /Mjölksyra:

Jag är feberfri men inte frisk alls! Men det blev en tripp till jobbet iallafall eftersom det bara var en natt.
Men det har iallafall blivit en förbättring från gårdagen. Så helt klart berodde det på alla trevliga hunks man har fått uppleva här! ;-)

10 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Gott att det i alla fall går åt rätt håll! Hoppas att det ger med sig snart... Sååå tråkigt att vara förkyld å hängig... :( Jag ska lägga in ett pigga-upp-dig-bild som jagar iväg alla elaka baciller å virus! ;) Krya på dig nu!

11 Dragon Games:

Excellent site. It was pleasant to me.

Kommentera här: