Keep moving. . .

   image2287

                                                        

Kan inte bestämma mig för vilket av korten så jag tar båda två... *S* Copyright pappsen på dom här... Så stora så även i största formatet här på bloggen blir dom pixliga... Flyttar jue om i ansiktet på en! *hmm* kanske lika bra det... ;) Nu går jag dock händelserna i förväg... Efter IKEA hamnade jag nämligen hemma hos mina päron en sväng... Dom har köpt en crosstrainer som jag jue bara var tvungen att prova... :P Fast allt vi gick inne på IKEA kan nog räknas som dagens promenix... *L* Borde ha haft stegräknaren på mig!

Kommentarer:

1 Jossan:

En dag på ikea är ju som värsta förbränningspasset=)lågintensivt i flera timmar:P

2 Susanne:

Jossan - Ja å varmt var det där inne så man svettades bra oxå... *S* Plus bärandet av allt vi handlade... ;)

3 Sarah:

oooh en stor bild på dig=)
wieee

4 Susanne:

Sarah - Fixade mig jue en fotograf... *L* Med bara mobilen å mig själv blir det jue inte så bra...

5 Zmultron:

Gulltjej!

6 BiLLe /Mjölksyra:

Ser bra ut där på crosstrainern!!
Blir du sugen på en sån själv??

7 Susanne:

Zmultron - Vad snäll du är! *L* Hittat till soffan igen jag å programmet "Medier söker bevis"...

8 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Hade jag haft plats för en sån hade jag köpt det istället för steppmaskinen... Får väl ta mig en promemix hem till päronen å låna den då å då... :)

9 Ing-Marie:

Fin bild :-)

10 Carina:

Men du har ingen inbyggd airbag, tror du klarar dig med steppen, vi får väl ta ett pass ihop imorogn till Workout kl 1215 på tv4+, ser du jag kom ihåg *S*

11 Susanne:

Ing-Marie - Tack! *L* Bra fotograf vettu...

12 Susanne:

Carina - Steppen är bättre för min stelopererade rygg när den går i sidled oxå... Blir lixom mer följsamt... *L* Tur att du påminde mig! Jag har jue fått för mig att det är lördag idag jag...

13 Carina:

Kan påminna dig imorgon igen hihi

14 Susanne:

Carina - Om att det är lördag (en halvtimme kvar nu) eller programmet... *hihi*

15 BiLLe /Mjölksyra:

ja, bara du inte kör bil dit!!
;-)

16 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Ingen risk för jag äger ingen! *S*

17 Kerstin:

Du ser ut till att vara en glädje-smittare med ditt leende och all energi som strålar ur dig!

18 Susanne:

Kerstin - Tack! *L* Dom orden bidde jag glad av... Men det är faktiskt ofta jag får höra att jag är så rolig... *S* Är bara mig själv lixom... Växer nog aldrig upp! ;)

19 Starlet:

Snyggve! :)

20 Susanne:

Starlet - Du stavade inte fel nu då?! ;)

21 Starlet:

Stava fel på snyggve? Nää.. :) Kul med bilder på dig. More of those pliiz. Kram & godnatt

22 Susanne:

Starlet - Pappa fick agera fotograf där... Han har jue köpt en ny kamera så han tycker det bara är kul... *L* Dom jag tar själv med mobil mitt i plyte är jue inte så mycket att komma med... Natti natti å sov så gott! *kraaam*

Kommentera här: