Klarälven. . .

    image2338

Ännu en promenixbild... Ser nästan ut som en tavla... Var dock så halt att gå så jag tror att jag brände dubbelt så många kalorier... *L* Mötte en kompis som har fått barn för inte så länge sen så vi tjötade bort en stund (läs vilopaus)... Sa till henne att jag skulle behövt en sån där barnvagn att stödja mig på... Jag kom med en väldig fart nerför bron... Hon tyckte att jag kom med väldigt bestämda steg... :D

Sen bar det av in på gymet... Där messade jag med Carina igen så Cia sa till mig att träna istället... *S* Tur att det är någon som håller ordning på mig där... ;) Lyckades faktiskt med ännu ett PB idag! Trodde jag inte eftersom jag har sovit väldigt dåligt på sistone... Å ännu mer förvånande att det var i en axelövning å en hel platta till... Känner av lite huvudvärk nu så vi får väl se om det kommer surt efter eller ej... Soffan är jue nära till hands... ;) Körde även bröst & triceps & biceps... Hade tänk köra magen oxå men körde helt slut på mig... Fast att man fick smakprov på bars när man kom... :P

Kommentarer:

1 Jossan:

Vad fick du testa för bars?Nyfiken=)

2 Susanne:

Jossan - Nu står det still... *S* Är det Multipowers tro... Dom ska bara köra med ett märke nu... Fick smaka en bit med smak av äpple/kanel...

3 Blogward:

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

Kommentera här: