Korkar(skruvar) upp inför helgen. . .

                                 image2112

Fast det verkar faktiskt inte bli någon blöt helg... *L* Soooleeen skiiiner!!! Vart alldeles chockad när jag vevade upp persiennerna i morse... Hade jue hört hur det regnat å blåst under natten... Så helt plötsligt hade jag all energi att diska... Å nu städar jag undan stakarna... ;) 

            

                   

Gårdagen kunde kanske ha börjat lite bättre... *S* Som bilden visar så var det jue dax att köpa ny och mer frukt... När gröten skulle göras så blev jag och min hand lite ovänner igen... *hmm* Lite hårdsmält att äta skopan tycker jag... Fick i alla fall energi i mig så det bar av till stan med den berömda toasitsen... Här tar den en paus på en parkbänk medans jag messar med Carina... Lagt vantarna på den har jag oxå... ;) Tre kassar senare uppbådar jag styrkan för att vandra hemåt i regnet igen... Blev jue som sagt var ett stopp hos Patric på Budo & Fitness för tankning av lite mer energi för resten av vägen hem... Väl hemma blev det en salig röra igen... *L* Den byter dock lite ingredienser dag från dag... Ett av mina kära kom ihåg block... Hade jag haft den lappen med mig hade jag kommit hem med ännu mera mat... :P Å så till sist får ni en preview på den blåa himlen idag!

Kommentarer:

1 Carina:

Kanske skulle prova antirynkcreme på äpplet haha, nu funkar det ju igen, men kanske bara en liten stund, men man får vara nöjd med det lilla

2 Susanne:

Carina - Ja Madonna-cremen ja... Den har jag glömt bort! *S* Se om det är den eller botox som fixat henne... ;) Peppar peppar så kanske jag skulle kasta in alla inlägg nu! ;)

3 Ebba:

Jag vill också ha blå himmel!! Här snöar det i dag, fast det funkar ju ganska bra det med. =) Hellre lite snö än regn.

4 Kerstin:

Va? blå himmel??? Du skämtar?
Här är gråare än nånsin, snacka om orättvist... Fast såklart är du värd lite sol!

5 Susanne:

Ebba - Ja detta evinnerliga regnande kan man vara utan... Blir jue så mörkt grått å tråkigt... Så snö lyser jue upp det med precis som solen... :)

6 Susanne:

Kerstin - Jag trodde nästan jag drömde när jag fick se det... *L* Solen har man inte varit bortskämd med på sistone... Filurar på att gå å fusksola lite... :P

Kommentera här: