Lift Like a Man, Look Like a Goddess. . .

Finally, a weight-training book that doesnt treat women like weaklings. This book is for the woman whos ready to throw down the Barbie weights and start a strength and conditioning program that will give her the body she wants. Illustrated. 

                             image2334

Finns på Bokus för 200 kronor... Liiite nyfiken är jag på den... *L* Men jag har nog köpstopp nu... i alla fall på böcker... ;) Jag har precis lyft in bordet i garderoben så jag kanske inte behöver den ändå... :P

Kommentarer:

1 BiLLe/Mjölksyra:

låter intressant med boken!!

2 Susanne:

BiLLe/Mjölksyra - Ja den är jue på nästan 300 sidor oxå om jag inte missminner mig... Verkar vara lite go i den lixom! :)

3 Michaela:

Tack, ja det är inte lätt när man klantar till det, men känns ngt bätte iaf.............Har svårt att leva i ett slowmotion tempo, är väl ett för stort yrväder för det..........*L*
Ha de gött/Kram

4 Susanne:

Michaela - Så var jag förr innan jag blev hemma... Klättrade på väggarna om det inte hände något... Men nu är det inga problem... *L* Tar allt med ro... Krya nu på dig å ha det så bra! *kraaam*

5 Jossan:

Jag är oxå lite nyfiken på den där boken. Än är det inte köp stopp hos mig:P

6 Daria:

Susanne läser du mkt böcker?! Vart hittar man de billigaste böckerna i så fall..Jo visst bibblioteket men de finns iunte alltid bra träningsböcker där...
Tack för svar!

7 Ebba:

Är också nyfiken på den!! Får se vad kontot säger, hihi. Gäller att ligga lågt med inhandlingar när man försöker spara massa pengar.. ;D

8 Susanne:

Jossan - Men då kan jue du köpa den... *L* Å så talar du om om den är bra eller ej sen... ;)

9 Susanne:

Daria - Ja, jag läser mycket böcker... Älskar att läsa! *L* Man hittar dom billigaste böckerna på nätet... Som på Bokus och Adlibris... Även om det är 19 kronor i porto så kostar dom sååå mycket mindre än ute i handeln!

10 Susanne:

Ebba - Din pappa kanske ska över till USA igen... Där kostar boken inte lika mycket... Har för mig det var 17 dollar eller nåt sånt... *L* Fast ibland måste man hålla igen... :P

11 Ebba:

Jaa, han ska ju kanske till Washington i April! Där har vi lösningen. :D Hihi. Hoppas att dom skickar dit honom nu bara.. Kan ju iofs annars följa med själv. ;)

12 Susanne:

Ebba - Stoppa ner mig i resväskan oxå då... *L* Så kan han jobba medans vi shoppar! :P Tänk vad mer grejer dom har där... Skulle väl shoppa ihjäl mig... ;)

13 Carina:

Jag har beställt boken från Adlibris, kunde ju inte låta bli, 185 kr o ingen frakt, gillar ju böcker om träning och hälsa, man kan ju aldrig lära sig för mycket

14 Susanne:

Carina - Säg inte att jag lurade dig till det nu... *L* Nu måste du tala om om den är bra sen... Spännande! Ska ha en av bokhyllorna bara med mina fakta-böcker har jag tänkt...

15 Carina:

Jo ibland blir de ju lite dyrt o gå in på din blogg *asg*, berättar om den är värd att ha

16 Susanne:

Carina - Det är jue tur att du har mig du kan skylla på i alla fall... *S* Jag borde få provision av alla företag tycker jag när jag gör reklam... ;)

Kommentera här: