Luuugn och fiiin. . .

                image2301

Räknar till hundra... *puh* Nu slog jag i foten oxå så då var det dax att ta en paus! Har kommit en bit på väg i alla fall... Vet precis hur resten ska sättas ihop oxå... Men det är ett ben som trilskas med mig... *S* Det blir väl en trebent pall av det här när jag väl är klar... Gängorna inne i ett av benen vill inte ta... *suck* Rädd att jag drar sönder dom om jag mecklar för mycket oxå... Går nog och äter lite... ;) 

                                                       

Kommentarer:

1 Carina:

Absolut bästa att göra, ta en paus, kan ju bli skogstokig när det inte fungerar som man själv vill, tur man inte har något som man måste skruva ihop *S*

2 Ellie:

Det stämmer i alla fall...

3 Susanne:

Carina - Kollade på programmet om sneakers istället... *L* Det var riktigt intressant! Nu blir det att ställa sig vid spisen en stund... inte alla som äter ute... ;)

4 Susanne:

Ellie - Respekterar totalt att man får tycka och tänka vad man vill... Smaken är som baken... Men att skriva så om någon man inte vet ett skit om är lite lågt tycker jag... Går jue an att uttrycka sig lite bättre...

Kommentera här: