Märkt för resten av livet. . .

                                  image2203

Jag kommer att fly iväg till Las Vegas & Californication om ett par timmar... *S* Risken är jue att ni kommer att skratta ihjäl er och att jag får era liv på mitt samvete... Men en värmländska hon höller vad hon löver hon! ;) Bjuuur på detta som sagt var så att ni får träna magmusklerna lite... På köpet följer mina stooora myspyskläder & det fiiina blåmärket på biccen sen jag bar ner toasitsen till stan & en morot i handen... Morotivation ni vet... :P Får verkligen skaffa mig en ny mobil... *L* Eller allra helst en fotograf då...

Kommentarer:

1 Carina:

Nu går det inte o trilla av bollen, har ju katten i knäet hade ju sett något ut de *asg*

2 Bille /Mjölksyra:

*ramlar av stolen* ....

3 Bille /Mjölksyra:

..magen! aj min mage!!


Men söt var ju mössan på!

4 Susanne:

Carina - Jag ska banne mig ta hem en av varje grönsaksmössa... *S* Plåta mig i alla å så får det röstas vem som är sötast... *host å harkel*

5 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Du slog dig väl inte?! ;)

6 Emma:

Hihi! How cute! =D Fan vilken bicce du har Suzz! ;P

7 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Så ska det låta! *L* Ska bli "Bootcamp Susanne" här tror jag så jag får köra med er... å då pratar vi inte bil... ;)

Gömde mig så gott det gick! *S*

8 Zmultron:

Zötast!

9 Susanne:

Emma - Försvinner i myssen som i allt annat... *S* Mätte den häromsistens... 32 cm runt om... Allt är inte litet på mig... ;P

10 Susanne:

Zmultron - Jag eller myssen?! :D

11 Zmultron:

Men du med myssen juh!

12 Susanne:

Zmultron - Undrar om jag får nåt hugg om jag går ut i den... *S*

13 Zmultron:

Jo men det tror jag *hihi* å förresten VA har du kvar ett blåmärke än, känns som toasittspromenaden var ganska länge sen...

å måste du påminna mig om den där armträningen...jag är inte som alla andra jag...tycker inte det är kul det, hellre rygg, bröst, ben...*muttrar-åt-dig* ;)

14 Kerstin:

Ah nä, va jag skrattade! Nu har jag torkat tårarna så jag kan se skärmen igen... Den mössan var bara sååå tuff, sån skulle man haft. Peter hade vägrat gå tillsammans med mig offentligt! *s*

15 Susanne:

Zmultron - Det är nog en vecka sen jag kämpade ner den till stan när jag tänker efter... Men blåmärket var mycket större förrut... Jag får gå å sola så jag inte är så blek så syns det inte så väl... :)

Men kör du rygg å bröst så kopplar du jue in armarna på samma gång... Då får dom sig lite träning i alla fall... ;) Ben hör däremot inte till min favorit eftersom jag ska gå på dom sen... :D

16 Susanne:

Kerstin - Jag kan skaffa en till dig med... *S* Försökte få blasten att ligga framåt men den bara tippade bakåt... Du ska veta vad jag kämpat... å så att moroten skulle synas oxå... :P Finns flera olika grönsaker... Ska ta med mig alla hem... Kanske därför som jag är singel då?! ;)

17 Zmultron:

Jo jag har träningsvärk i biceps nu sen ryggpasset men nog kör jag armar, man är väl tjurig men så jäkla kul är det inte..:P

18 Zmultron:

men oftare skulle det kunna bli *förmanar-mig-själv*

19 Susanne:

Zmultron - Jag gillar i å för sig att träna alla muskelgrupper... Men blir jue prio rehaben av axeln... Så lite mer överkropp än underkropp... Gillar att se resultatet av det å att man mår så mycket bättre! :)

20 Susanne:

Zmultron - Jag får väl köra lite "Bootcamp Susanne" med dig med... ;)

21 Jossan:

Thi hi, vilken skön bild=)

22 Susanne:

Jossan - Ja jisses! *S* Med humor kommer man långt sägs det jue...

23 Catarina:

hihi
Den var ju super cool

24 Susanne:

Catarina - Funderar på att ta av blasten bara... *L*

25 Catarina:

jaha
Tror du att det blir bättre ??
Tycker att den var super coll som den var

26 Susanne:

Catarina - Ja för då vågar jag mig nog ut i den... *S* Är en liten grön knopp kvar mitt uppe på nu...

27 Anna:

Haha, så jävla het ;)

28 Susanne:

Anna - Kan jaga dom som är elaka mot dig med moroten i högsta hugg! :D

Kommentera här: