Mera muskler. . .

                   image2249

I det andra avsnittet träffar Carolina kvinnor som får vår annars så färgstarka programledare att blekna i jämförelse. Fd. Playboymodellen Rebekka Armstrong har förändrat sitt liv drastiskt sedan hon fick beskedet att hon var HIV-positiv. Cathrine D'lish är en så kallad burleskstrippa som lär Carolina lite förföriska moves. Dessutom möter hon en grupp tjejer som kallar sig Rad Girls - Jack Ass-brudar utan gränser.

Det blir till att bänka sig i soffan klockan 21,00 (kanal5) ikväll igen det... :)

Kommentarer:

1 Emelie:

ja detta vill man inte missa!!! hahah kul kul!!

2 Susanne:

Emelie - Tror att det kommer att bli mycket bättre än förra programmet som handlade om barn... Playboymodell goes bodybuilder lixom... :)

3 Bille /Mjölksyra:

Detta hade jag gärna velat se ju! Låter skitskoj! Går det repris?

4 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Det går i repris söndagen den 27/1... Men jag vet inte tiden... Har för mig det var nån gång på eftermiddagen sist... Då kanske du har möjlighet att kika på det?! :)

5 Carina:

Ska kolla in de programmet, missade ju sist, jobbade.... men idag e jag bänkad eller intar ryggläge *S*

6 Susanne:

Carina - Har redan intagit ryggläge jag... *L* Fast bänkade mig här under reklamen... Bra att röra liiite på sig jue... ;)

7 Oboze:

Gynning har ju faktiskt muskler. Det trodde jag verkligen inte.

Kommentera här: