Min älskade gröt. . .

Den som vill göra verklighet av sina drömmar måste vara vaken... *L* Då är det jue bra att äta lite gröt så att man får energi å blir piggelin... Har börjat med att köra med den skivade bananen i micron istället för att skiva den över gröten mot slutet... Den blir då lixom ett med allt annat jag har i den... ;P

                   image2149

                                  
                                   

Sändningstiden på denna såpan blir bara senare å senare tror jag... Men jag lovar att det ska inte bli något barnförbjudet i den för det... *S* Rumsren som sagt var... även om dammråttorna far här... Prosit! ;) Igår på en lördagskväll roade jag mig jue med att tvätta... Smet även ut i natten å slängde lite sopor...Tur var väl det för en kompis kom förbi en sväng... Å mina kompisar har sååå roligt åt denna sop-påsen som alltid står i hallen som dom får ta med sig när dom går... Man får jue inte vara dum... ;) Lyckades med att skära mig på korken till min bodylotion av alla grejer... :S Så jag körde INTE med pekfingervalsen...
Carina fick agera som sändebud av mess i sin tur till Ing-Marie som undrade om det inte var dödskallar på spegeln (sen ett tidigare inlägg)... *L* Å det kan man jue säga att det är när min sjal hänger på där... Åter på tänkarstället inför nästa avsnitt av "What A Mess"... För riktigt sååå stora är inte byxorna åt mig... :P Till sist på natten försökte jag skrämma Carina med ett buh-mess... Men hon hade jue somnat på soffan! Tur att jag väckte henne då så att hon kom i säng... Själv hölls jag jue vaken av vissa aktiviteter... *hmm*

Kommentarer:

1 Carina:

Och dom aktiviteterna var???? Nyfiken hihi

2 Susanne:

Carina - Dunk dunk dunk av Mr Klamp ovanpå... *suck* Å dunk dunk dunk i biltak av raggare... *suckar igen*

3 carl taylor:

ja farsan han e cool han har kniv och pistol:D

4 Susanne:

carl taylor - Då måste jag vara cool oxå då med andra ord... ;)

5 Mats:

Smart med bananen. Ska testa det imorgon (eller ikväll)!

6 Susanne:

Mats - Har jue mosat den förrut men det behövdes inte nu... :)

7 Ing-Marie:

Trodde det skulle vara "andra aktiviteter" som höll dig vaken ;-)

8 Anonym:

Du ser Ing-Marie e ju lite tokig, hon har fantasi hon haha

9 Susanne:

Ing-Marie - Om det hade varit det ändå... *S* Å då snackar jag inte grannar eller raggare... ;)

10 Susanne:

Anonym = Carina - Med fantasi kommer man långt... *L* å snabb att hugga på betet... :P

11 Mats:

Testat det nu, fast körde ner bananen i kastrullen..dock så smälte det inte som jag hade tänkt så fick stå och röra som en galning! haha Det blev gott dock! Mer banansmak blev det!

12 Carina:

Byte ju dator då kan man bli anonym haha

13 Susanne:

Mats - I micron smalt den däremot... *L* Då fick du jue lite motion på samma gång jue... ;) Men som du säger det blir mer banansmak av det... Hade även i bananprottepulver! :P

14 Susanne:

Carina - Listade allt ut att det var du ändå... *L* Men det kan inte ha nåt att göra med minnet då?! ;)

15 Mats:

Har inget bananprottepulver eller något pulver överhuvet taget.. :)

16 Carina:

Mitt minne e de inget fel på hmmmm eller hur var de nu, får tänka lite

17 Susanne:

Mats - Det går lika bra med vispad äggvita... Det är mycket protein i det oxå... :)

18 Susanne:

Carina - Ja vad var det jag skrev i ett inlägg neröver här... *hmm* ;)

19 Bredeidun:

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

Kommentera här: