Möbelblogg?! ;)

       image2328
Kikade runt på IKEA på nätet efter en TV-bänk i samma stil som bordet jag gick och köpte... Finns jue massor av möbler i den serien... Bokhyllor till exempel... ;) Vad tycker ni... ska jag slå till?! Min nuvarande bänk är svart... *suck* Aldrig mera svarta möbler säger jag bara... Räcker med att skriva ordet damm så nyser jag! *S* Det syns jue så fort på den "färgen"... En kompis får den gamla bänken mot skjuts och bärhjälp... Denna möbeln väger lika mycket (lite) som mig... :P

Kommentarer:

1 Jossan:

Den va fin. Hos oss är allt i ek, hade ek dille när vi flyttade in=) Men trivs bara bra med det=)
Kram

2 Susanne:

Jossan - Detta är i gran... Lite coolt tycker jag... *L* Framför allt är möblerna robusta... inget smäck lixom... inte så blodigt pris heller å det tycker jag om! :P
Kram!

3 Ronja Hagfalk:

Samma färg som på den bokhyllan jag slängde ned i förrådet (IKEA Billy). Den var för mörk och passase inte in hos mig... Men nu när jag flyttar till 3:an får den väl stå i ett av rummen ändå...

4 Susanne:

Ronja Hagfalk - Jag har jue oxå Billy-bokhyllor men dom är mörkare än det nya bordet... Tror bokhyllan är körsbär om jag inte minns fel... Ser nästan svart ut... Men jag får nöja mig med en teve-bänk så länge... :)

5 Malou:

inget fel på den.... :) slå till...

6 Susanne:

Malou - Jag tar och lyder dig... ;)

7 Hon med klackarna:

Det gör du rätt i! Den var snygg.

Hoppas att du gillar bilderna på vår utställning, när du tar dig tid att gå å kika på den ;o)

8 Susanne:

Hon med klackarna - Kul att få lika som bordet jag köpte... gillar symmetri... :)

Jag smiter in när jag varit och tränat... Är jue nära och bra... Ska bli kul!

Kommentera här: