Moonar för er. . .

                   image2212

Min mobilkamera är inte riktigt som den ska... Don efter person... *S* Himlen vart lixom inte riktigt så blå igår när jag tog kortet på månen... Men visst blev kortet spejsigt?!

                             

                                         

Jag dricker varken vodka eller kaustiksoda... Men viss form av renat är det väl... *L* Dricker jue även vatten under dagarna varvat med min Pepsi Max... Och med sodan bidde det jue ren(a)t i avloppet/vasken igen... Boven i dramat ser ni jue på bilden bredvid... Min mamma hinner inte med att äta upp alla gulorna i den takten jag fluffar mina vitor... :P Ser ni vad fiiin min blomma blev med lite extra grönt... Stark som jag är drog jag av blasten från myssen... ;) Här ligger annars rekvisitan innan plåtningen... *S* Måste bara fixa mig dom andra mössorna oxå! Litet roar smått heter det jue... Sätter färg på tillvaron precis som jag ska göra med mina ögonbryn... Bara jag kommer till skott... Soffan är alldeles för skön just nu...

Kommentarer:

1 Jossan:

Här åker äggulorna ner i slasken, blir några stycken per dag, thihi=)

2 Carina:

Här är ju en som ska lämna in nu, blivit för bra idag med träningen... god natt o sov gott *kraaaaaaaaam*

3 Susanne:

Jossan - Ja du verkar äta några mer än mig per dag... *hihi* Man borde kanske skaffa sig vovve?! Gulorna är jue bra för deras päls...

4 Susanne:

Carina - Då ska jag inte väcka dig med några såpa-bilder då... *L* Ska försöka knyta mig i tid jag med... Natti natti å sov så gott! *kraaaaaam*

5 Emma Journalen:

haha, ja exakt! :) Den där ögonbrynsfärgen är den absolut bästa.

6 Bille /Mjölksyra:

så synd på den fina morotsmössan ju utan sitt gröna! ;-)

Sussa gott!!

7 Susanne:

Emma Journalen - Visste jag väl! *S*
Det är nog den som varit med längst i gemet oxå tror jag...

8 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Det sitter en grön plupp kvar längst upp... *S* Se vad jag kan hitta på med dom andra när jag väl fått hem dom... ;)

Natti natti å sov så gott du med!

Kommentera här: