Multikvinna. . .

                  image2190

Det är vad jag kommer att bli nu... Det ni! *S* Var in på Hälsokosten och fick mig mina vitaminer idag... Då berättade tjejen i kassan att man ska bara äta max tio gojibär om dan... *ooops* Kroppen kan tydligen inte tillgodogöra sig något mera av innehållet i dom än det... Då blir det jue inte så dyrt ändå för då har man dom jue kvar ett bra tag... Tur är väl det för dom var slut nu och inga mer kommer det in för skörden slog jue fel... Så ni som är nyfikna skynda er att shoppa!
Shoppat lite mera har jag jue oxå gjort... *L* Blev en grå basker istället för den beige... Jag "försvann" i den andra färgen... Matchade min hårfärg typ... ;) Blev två roll-on:er till priset av en oxå... Den mörkare lila flaskan "LdB goes Berry" luktar jättegott! :P Min är nästan slut här hemma så detta var perfekt... Ramla nu inte av stolen när ni kikar på den lilla bilden... Fick en mössa på Hemköp i form av en morot när jag köpte Knorrs soppa... :D

                                                     

Kommentarer:

1 Carina:

Tycker du ska använda mössan du fått från Hemköp hihi, du kan shoppa du, vad är gojibär bra mot? du har kanske skrivit tidigare...

2 Susanne:

Carina - Funderar på att ta av blasten bara... *S* Fanns i form av andra grönsaker oxå... Ska jag fixa en till dig med?! ;) Gojibären fullkomligt sprutar av antioxidanter, vitaminer och mineraler. Goji betyder glad! :D

3 Bille /Mjölksyra:

*ramlar av stolen* den oranga mössan var ju...söt! :-)
kan man inte få se dig på bild med mössorna på?

Det lät ju himla bra med gojibären! Nu blev det ännu intressantare! Kanske tittar in på hälsokosten imorrn!

4 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Skickade bild till en kompis med den oranga mössan på mig... *S* Höll på å ramla av stolen båda två... Tränar magmusklerna nu vill jag lova! Ska försöka få till bilder jag vågar lägga ut här... :D

Ja kika kostar jue ingenting... *L* Kul å testa nytt... innan dom tar slut...

5 Sofya Pezon:

Tänker du använda morotsmössan? ;)

6 Susanne:

Sofya Pezon - Njae... *S* Möjligtvis om jag tar bort blasten... Lär inte behöva reflexer på mig när jag går ut då inte... ;)

7 Bille /Mjölksyra:

klart du vågar lägga ut! vi looovar att inte skratta åt din morotsmössa!!!
om inte annat så gör du oss en tjänst med magmusklerna!

:-)

8 Emma:

Susanne! Du MÅSTE lägga ut en bild när du har den mössan på dig! He he, skitsöt jue. Verkligen orginell? :D

9 Susanne:

Bille/Mjölksyra - Den går lixom långt nedanför ögonen... *S* Såg inte vad jag tog kort på... Ska för era magmusklers skull försöka få till en bättre bild i morgon... ;)

10 Susanne:

Emma - Finns inga måsten vet du väl... *L* Ska fixa det i morgon... Men om jag är så söt i den sen är en annan femma! ;P

11 Carina:

Om du kan får du gärna göra det, får ju kolla upp om min hälsokost har det, låter mkt intressant *L*

12 Susanne:

Carina - Menade en mössa... *S* Gojibären var redan slut på Hälsokosten här i stan... Dom fick inte mycket å dom små bären är eftertraktade tydligen...

13 Jossan:

Goooood morgon tjejen. Hoppas solen lyser på dig i dag, här är det reeeeeeeeeeeeegn.
VIlken söt mössa=)Tack för tipset om dippen.

14 Susanne:

Jossan - God morgon! Ingen sol här tyvärr men regnar i alla fall inte... Blåser som busen dock! Menar du morotsmössan tro... *L* Dippen brukar jag kladda på kycklingfilén när jag värmer upp den... *mums*

Kommentera här: