Någon hemma tro. . .

      image2167

Knack knack! *L* Jag har dock hittat hem igen i alla fall efter min promenix och gymbesök... Skönt när det varken regnar eller är halt ute... Man kan ta ut stegen igen istället för att gå som en stelbent gammal gumma... ;) Motvind hade jag åt vilket håll jag än gick åt men det kan jag ta... Väl inne på gymet var det första jag ser ett linne jag vill ha... *S* Som väl var så var det för stort åt mig... Annars hade jag nog handlat igen... :P Körde axlar & rygg (tänkte jag skulle få ordning på den men aj aj *hmm*) & en benövning... Märks att jag har fuskat lite med att köra ben när det varit halt ute... *puh* Men vågar mig inte på att "gå å niga" med min balans eller icke balans ska man väl säga... Men nu hade jag jue fast mark under fötterna igen... ;)

Kommentarer:

1 Mats:

Har problem med min rygg också, varit hos läkaren och sjukgymnasten och fått lite övningar, så snart ska det vara bra igen ska jag se till!

2 Susanne:

Mats - Ja ger inte denna sträckningen med sig så får nog min sjukgymnast kika på mig oxå... Förhoppningsvis får han ordning på mig om jag inte klarar av det själv... :)

3 Kerstin:

Då kanske du får samma goa gångstil som jag haft i två dagar nu, om du nu inte tränat ben på länge... En arbetskamrat sa idag att Peter och jag för jämnan går som om vi gjort på oss... Är det inte den ene av oss som har träningsvärk i benen så är det den andre!

4 Susanne:

Kerstin - Ja risken finns... *S* Är jue överrörlig jag så jag kan jue gå ner i spagat hur lätt som helst... Känner att ena ljumsken lever loppan med mig nu... Benet lyder mig inte riktigt... Tur att jag håller mig i soffan ikväll... ;)

5 Carina:

Jaha då ska de bli ont ont i benen nu.... men visst de e härligt med träningsvärk

6 Susanne:

Carina - Mamma fick syn på mina blåmärken på armen idag oxå... *S* Funderade vad jag hade haft för mig...

7 Carina:

Malin på gymet skämdes när hon såg mina armar hihi, dom e blåa dom med prickar på.....

8 Susanne:

Carina - Folk bara skakade i huvudet åt mig när jag förklarade vad som hänt... *S* Gå in i en dörr låter som en väldigt bra förklaring mot att bära en toasits!

9 Arneyvonne:

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

Kommentera här: